Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#70942Klamání zákazníka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2023, před rokem

David Beneš

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 12/10/23 v 9:50 jste mě kontaktovali na moji žádost o ukončení smlouvy u společnosti O2.
Vaši kolegyni jsem vysvětlil, že mám lepší nabídku od konkurenční společnosti, natož mě přesměrovala na výpovědní oddělení.
Zde se mi další kolegyně snažila vyrovnat nabídku od konkurence, ale opomněla mi sdělit že do této nabídky již počítá bonus, který zasílá společnost airbank ve spolupráci s O2 za hrazení služeb přes jejich banku.
A dále mi opomněla sdělit že slevu kterou jsem měl do té doby u O2 zruší.


Nabídla mi tedy produkt o cca 500 kč dražší než jsem měl do té doby a velmi spěchala na mé odsouhlasení.


Jelikož si hovory nahrávate a monitorujete, byl bych rád kdyby jste tuto situaci prověřili.

Jsem vaším zákazníkem již notnou dávku let a toto jednání mi přijde zarážející a ponižující.

S pozdravem

David Beneš


Požadované řešení

Omluva za nekorektní jednání a klamání zákazníka

V případě neuznání vašeho pochybení Vás poprosím o zařízení co nejrychlejšího odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2023 12:32, před rokem

Smlouvu mezi spotřebitelem a poskytovatelem je možné vypovědět. Podle informací na stránkách O2 je tak možné učinit telefonicky na čísle 800 02 02 02, osobně na kterékoli prodejně, nebo písemně, kdy dopis bude zaslán na adresu O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2, Praha 4 - Michle, 140 22. Dopis přitom musí obsahovat tyto údaje:
- předmět žádosti, tj. že jde o zrušení služeb
- telefonní číslo
- služba, kterou chce spotřebitel zrušit
- jméno a příjmení spotřebitele
- adresa trvalého pobytu
- podpis spotřebitele.

Závazek ze smlouvy zaniká uplynutím výpovědní doby, která podle stránek společnosti činí 30 dní. Více informací nalezne spotřebitel zde: https://www.o2.cz/osobni/odchod-od-o2#c-akordeon-a145451.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.10.2023 15:29, před rokem

Dobrý den,

velice nás mrzí Vámi projevená nespokojenost. Chceme, aby všichni naši zaměstnanci byli skutečnými profesionály, kteří chápou a respektují potřeby zákazníků. Vámi uvedený hovor byl předán k prověření reklamačnímu oddělení. Toto oddělení Vám po provedeném šetření zašle vyjádření písemně na e-mail či dopisem, případně Vás kolegové kontaktují telefonicky na Vašem kontaktním čísle.

S pozdravem
Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.11.2023 07:37, před rokem


David Beneš

Dobrý den, již to je 27 dní a od Vaší společnosti jsem neobdržel ani telefonát ani e-mail.

Mohl bych od Vás dostal nějaké vysvětlení místo vašeho klasického zametení problému pod koberec ?

Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2023 15:53, před rokem

Děkujeme stranám za reakce.

Stížnost nyní přeřazujeme zpět na společnost, aby mohla informovat o vývoji stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.1.2024 09:31, před 12 měsíci

Dobrý den,
dle kontroly byla stížnost vyřešena a uzavřena dne 10. 11. 2023, kdy jsme Vás kontaktovali telefonicky s vysvětlením a řešením stížnosti. Pokládáme tedy tuto stížnost za uzavřenou.

S pozdravem
Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2024 09:35, před 12 měsíci

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby se ke stížnosti mohl vyjádřit a případně ji uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.2.2024 13:51, před 11 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.