Počet nahlášených stížností: | 712 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 23 |
Dne 21.9 jsem koupil vůz v Č. Budějovicích na pobočce AAAauto, bylo mi slíbeno předání a zajištění evidenční kontroly vozidla v nejkratší době ale ani po 3 týdnech doklady jsem nedostal. Byl mne předán jen malý technický průkaz. Opakovaně kontaktují zákaznickou linku a upozorňuji na problém a slyším jen sliby o tom jak se to předá a vyřeší .
Pochopitelně 10 denní lhůta přepisu již uplynula a hrozí pokuta.
Děkuji za pomoc v řešení. Zinchenko
Dodge Durango
Zajištění evidenční kontroly prodávajícím, předání velkého technického průkazu a písemný dodatek ke kupní smlouvě s datumem předání dokladů.
|
Tweet |
V § 8 odst. 2 zákona o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích je uvedeno, že žádost o zápis změny vlastníka silničního vozidla se podává do 10 pracovních dnů ode dne převodu vlastnického práva k silničnímu vozidlu. Pokud společnost uvádí, že žádost o zápis změny byla podána včas, neměla by spotřebiteli hrozit pokuta pro nedodržení uvedené lhůty.
Zápis změny se provádí bezodkladně (zpravidla na počkání), ve složitějších případech do 30 dnů.
Podle § 10 odst. 2 předá obecní úřad obce s rozšířenou působností po provedení úkonů stanovených v zákoně technický průkaz silničního vozidla, osvědčení o registraci silničního vozidla a popřípadě tabulky s přidělenou registrační značkou nově zapsanému vlastníkovi nebo provozovateli silničního vozidla.
Pokud by se spotřebitel domníval, že služba (zápis změny vlastníka) nebyla poskytnuta nebo byla poskytnuta vadně, mohl by podat reklamaci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Zinchenko,
prosím o doplnění SPZ vozu, který jste zakoupil, abych mohla celou věc prověřit.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele, aby poskytl společnosti potřebné údaje (tj. SPZ vozu) k prověření celé situace. V opačném případě budeme nuceni stížnost uzavřít.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.