Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#70952Zrušení objednávky na neodebrané zboží,a vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2023, před rokem

Petr Bartoš

Znění stížnosti

Na výše uvedeném e-schopu jsem si objednal č.obj.18677302 pánskou bundu za 957Kč s bezplatnou dopravou a doručením ˇCeskou poštou a zaplacenou převodem z mého účtu ve14,39hod. 11.10.2023.Než dorazila moje platba,tak jsem byl ujištován,že čím dřív zaplatím,tím dřív bude moje objednávka uspíšena.Na jejich webu jsem ale zjistil,že zásilka ještě nebyla odeslána.Pojal jsem podezření,a na recenzích o této firmě jsem se nestačil divit,kolika lidem dluží za nedodané zboží a neřešené reklamace.A šel jsem pátrat ještě dál.Majitel firmy Delta Division s.r.o adresa M.Horákové382/75 170 00 Praha7 ICO09137173 zal.5:5:2020,jmění 10 000Kč,jednatel Roman Petřík nar.2.12.1962,bytem Průchova 3171,272 01 Kladno ovládá Rivalenti.cz.A tento člověk,který má na svědomí spoustu lidí které připravil beztrestně o peníze,se v tomto byznysu pohybuje i přes to,že nekoná COI policie aní Zivnostenský ůřad.Po zjištění těchto skutečností jsem poslal meilem zrušení objednávky,a zaslání částky 957Kč na moje bankovní konto zpět.


Produkt

pánská bunda podzimní bomber JAK vel.XL barva khaki


Požadované řešení

Z popsaných nepříznivých recenzí na tuto firmu mám oprávněnou nedůvěru,a požaduji zrušení objednávky č.18677302,a vrácení 957Kč za neodebrané zboží na můj účet.Petr Bartoš Dubinská 723 Pardubice 530 12.Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2023 18:23, před rokem

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než mu je zboží doručeno) při uzavření kupní smlouvy na dálku, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2024 16:39, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.