Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
V zakoupené sýrové pomazánce byl kus skla-plastu velikosti 2x2 cm. Tento kus jsem objevila až v ústech, kdy mě pořezal na horním patru. Po nějaké době jsem otevřela krabičku s matesy s cibulí a tam byl kus skla-plastu velikosti 2x1 cm.
Jedná se o prodejnu Kaufland - Voctářova ulice. Přivolaný vedoucí arogantně odvětil, že to není možné, pomazánky kontrolují a odešel.
Požaduji, aby byly dodržované technologické postupy přípravy polotovarů tak, jak zmiňoval vedoucí prodejny. Žádné kontroly probíhat nemohou, nestalo by se totiž, že by ve dvou různých druzích polotovarů bylo sklo. Vedoucí mohl nabídnout řešení, ne pouze konstatovat, že to není možné. Naznačil tím, že lžu.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci (https://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx), která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu, popřípadě Státní veterinární správě (https://www.svscr.cz/kontaktni-formular/), která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu (dle daného výrobku).
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Kaufland Česká republika v.o.s. prostřednictvím:
- tel.: 800 165 894;
- e-mailu: kontakt@kaufland.cz.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.