Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#70961Klamání zákazníka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2023, před rokem

Jiri Koníř

Znění stížnosti

V inzerci Sauto jsem našel vůz reagoval..v popisu bylo že kilometry nesouhlasi dle databáze kterou sami v inzeratu psali ok..i tak jsem mel zajem..vůz stal 65.tis...nabidl jsem 55.tis s tim že souhlasim i s tím že kilometry nesouhlasi...najednou že auto neni ani v inzerci a že to je nesmysl a že kilometry jsou ověřené...celý inzerat je tam doteď...nicméně volal jsem znova vzal jiny operator..nabidl stejnou částku...operator ok auto sel se zeptat...rikam sleva vzhledem k stavu tachometru že nesouhlasi i tak mám zajem vymluvy jestli nechci jiné auto...rikam ne tohle a že to nejde najednou


Produkt

Vw polo 1.2 tdi,rok 2011...původní cena 65.tis


Požadované řešení

Od operátorů...po to kdo klamal..inzerat je tam doteď...me tvrzeno že neexistuje...pak že jo..popirani skutečnosti a aby se zbavili řekli že auto není


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2023 08:23, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Podle přílohy č. 1 k zákonu o ochraně spotřebitele platí, že Obchodní praktiky jsou vždy považovány za klamavé, pokud prodávající nabízí ke koupi výrobky za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).

Pokud má spotřebitel podezření na nekalou obchodní praktiku podnikatele, kterou dle něj dochází k porušování zákona o ochraně spotřebitele, může podat podnět České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.11.2023 00:20, před rokem

Vážený pane Koníři,
je mi líto, že máte takovou zkušenost. Vaši stížnost jsem nechala prověřit - předala jsem ji vedení obchodního oddělení k prošetření. Vážíme si našich zákazníků a je pro nás důležitá jakákoli zpětná vazba.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2023 17:39, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2024 12:47, před 12 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.