Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 22 |
V inzerci Sauto jsem našel vůz reagoval..v popisu bylo že kilometry nesouhlasi dle databáze kterou sami v inzeratu psali ok..i tak jsem mel zajem..vůz stal 65.tis...nabidl jsem 55.tis s tim že souhlasim i s tím že kilometry nesouhlasi...najednou že auto neni ani v inzerci a že to je nesmysl a že kilometry jsou ověřené...celý inzerat je tam doteď...nicméně volal jsem znova vzal jiny operator..nabidl stejnou částku...operator ok auto sel se zeptat...rikam sleva vzhledem k stavu tachometru že nesouhlasi i tak mám zajem vymluvy jestli nechci jiné auto...rikam ne tohle a že to nejde najednou
Vw polo 1.2 tdi,rok 2011...původní cena 65.tis
Od operátorů...po to kdo klamal..inzerat je tam doteď...me tvrzeno že neexistuje...pak že jo..popirani skutečnosti a aby se zbavili řekli že auto není
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Podle přílohy č. 1 k zákonu o ochraně spotřebitele platí, že Obchodní praktiky jsou vždy považovány za klamavé, pokud prodávající nabízí ke koupi výrobky za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).
Pokud má spotřebitel podezření na nekalou obchodní praktiku podnikatele, kterou dle něj dochází k porušování zákona o ochraně spotřebitele, může podat podnět České obchodní inspekci.
Vážený pane Koníři,
je mi líto, že máte takovou zkušenost. Vaši stížnost jsem nechala prověřit - předala jsem ji vedení obchodního oddělení k prošetření. Vážíme si našich zákazníků a je pro nás důležitá jakákoli zpětná vazba.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.