Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, potřebuji reklamovat telefon.
Kontaktoval jsem společnost Zoetel s.r.o telefonicky i e-mailem.
Při hovoru se pokaždé ozve,že je vypnutý nebo mimo dosah.
Na mě e-maily nereagují vůbec.
Nevím co mám dělat.
Děkuji Švarc
Telefon Samsung Galaxy Z Flip 4
Telefon v hodnotě skoro 19tis Kč,reklamuji během 10ti měsíců již podruhé.
Poprvé odešel displej,teď pro změnu je to nějaká mechanická vada,nejde rozevřít úplně a svítí jen půlka displeje.
Zboží dále nechci a chtěl bych vrátit peníze.
Děkuji za pomoc Švarc
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní.
Dle § 2172 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se práva z vady zásadně uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc koupena. Reklamovat zboží lze i prostředky umožňujícími dálkovou komunikaci - tedy e-mailem (vasphonecz@gmail.com), případně poštou (Zoetel s.r.o, Jana Švermu 9, 07101, Michalovce, Slovensko). Jakmile je spotřebitelova žádost o reklamaci zboží prodejci doručena (z tohoto důvodu je nejvhodnějším způsobem doporučený dopis s dodejkou), začíná běžet 30denní lhůta pro vyřízení reklamace. V případě nutnosti přepravit reklamovanou věc od spotřebitele k prodejci se lhůta pro vyřízení reklamace staví.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem na Slovensku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCnet-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.