Společnost


Zoetel s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#70963Nemožnost reklamace Vasphone.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2023, před rokem

Miloslav Švarc

Znění stížnosti

Dobrý den, potřebuji reklamovat telefon.
Kontaktoval jsem společnost Zoetel s.r.o telefonicky i e-mailem.
Při hovoru se pokaždé ozve,že je vypnutý nebo mimo dosah.
Na mě e-maily nereagují vůbec.
Nevím co mám dělat.
Děkuji Švarc


Produkt

Telefon Samsung Galaxy Z Flip 4


Požadované řešení

Telefon v hodnotě skoro 19tis Kč,reklamuji během 10ti měsíců již podruhé.
Poprvé odešel displej,teď pro změnu je to nějaká mechanická vada,nejde rozevřít úplně a svítí jen půlka displeje.
Zboží dále nechci a chtěl bych vrátit peníze.
Děkuji za pomoc Švarc


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2023 07:57, před rokem

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní.

Dle § 2172 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se práva z vady zásadně uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc koupena. Reklamovat zboží lze i prostředky umožňujícími dálkovou komunikaci - tedy e-mailem (vasphonecz@gmail.com), případně poštou (Zoetel s.r.o, Jana Švermu 9, 07101, Michalovce, Slovensko). Jakmile je spotřebitelova žádost o reklamaci zboží prodejci doručena (z tohoto důvodu je nejvhodnějším způsobem doporučený dopis s dodejkou), začíná běžet 30denní lhůta pro vyřízení reklamace. V případě nutnosti přepravit reklamovanou věc od spotřebitele k prodejci se lhůta pro vyřízení reklamace staví.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem na Slovensku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCnet-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2024 16:34, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.