Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, včera jsem obdržela dva objednané flash disky.
1. zelený - při vyndání z obalu, se celá fleška rozpadla
2. fialový- při odeslání souboru,se tento neobjeví, jen barevné kostky.
jednotlivá fota odeslaná na flešku se otevřou
Flash disky jsem koupila na Ber slevu č. objednávky 2919057146
dańový doklad č. 2014276747
64 GB USB flash disk OTG fialová + zelená
Žádám o vrácení peněz.Děkuji Marková
Zásilku posílám zpět na adresu: Rabator s.r.o,k Cikánce 610,PRAHA 5, 15400
|
Tweet |
V případě smlouvy uzavřené distančním způsobem (například zakoupením zboží přes e-shop), má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Toto právo musí prodávající vždy respektovat.
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Písemné odstoupení od smlouvy, rovněž i vrácení zboží prodejci, je třeba učinit prokazatelným způsobem, nejlépe doporučeným dopisem s dodejkou.
Pokud již uplynula 14 denní lhůta pro odstoupení od smlouvy, spotřebitel může zboží reklamovat. Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Projeví-li se na zboží vady během 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad, nebo prokázat, že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitelem a tím vyloučit, že byla na zboží přítomna při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem. Pokud prodávající opak neprokáže, spotřebitel může trvat na řádném vyřízení reklamace a požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Žádat lze namísto uvedených nároků i přiměřenou slevu.
Je nám velmi líto, že zboží není v souladu s představami zákazníka nebo není správně funkční. Prosíme zákazníka o odeslání zboží včetně průvodního dopisu, proč zboží vrací a zda požadujete výměnu nebo vrácení peněz, na níže uvedenou adresu. Do průvodního dopisu prosíme uvést číslo objednávky nebo kód kupónu. Zboží může zákazník na naši adresu vrátit také osobně, k vyřízení na našem výdejním místě bude potřebovat pouze číslo objednávky nebo kód voucheru.
Rabator s.r.o
Benátská 1714/7
128 00, Praha 2
Otevírací doba PO-PÁ od 9 do 17h
tramvaj č. 18 a 24 (zast. Botanická zahrada)
Reklamace bude vyřízena bezodkladně po jejím převzetí na naší adrese, obvykle je vše včetně vrácení peněz vyřízeno během 15 dnů.
Děkujeme
Od spotřebitelky jsme obdrželi následující vyjádření:
Dosud jsem nedostala zpět peníze za odeslanou zásilku. Žádám o vrácení peněz.
Děkuji Marková
Dobrý den,
dne 16.7. byla platba refundována zpět na kartu ze které zákaznice platbu uhradila. Dnes, nejdéle zítra (refundace karty trvá o něco déle, než platba převodem) by měla mít zákaznice platbu připsána na své kartě.
S pozdravem a přáním krásného dne,
Berslevu.cz
Prosíme spotřebitelku o potvrzení přijetí platby a uzavření stížnosti.
Hodnocení:
Komentář: Peníze jsem obdržela zpět na účet. Děkuji Marková