Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ve schránce jsem našel výzvu k vyzvednutí zásilky, vznik 9.10.2023 (čas do 25.10.23).
Dne 12. jsem na poštu šel v 8:00 vyzvednou a bylo mi řečeno že ji nedostali a že mi zavolají...
Druhý den mě stejná paní za přepážkou informovala že doručovatelku neznají, je z Prahy a protože měli zkrácenou pracovní dobu, tak je po neúspěšném doručení na mou adresu na poště nezastihla. Pak zajistila aby zasilka šla zpět na depo Mošnov a odtud dále až k odesílateli. A že můžem spolu napsat reklamaci, ale až příští týden (z časových důvodů pobočky).
Toto je pro mě nepřijatelné, zásilku jsem objednal, zaplatil a očekávám že se ke mě dostane. Dále sem rozhořčen z toho, že pokud já i paní za přepážkou dojdeme k jednotnému názoru, že došlo k chybě Č.p. je jedinou mojí šancí na sjednání nápravy reklamace (zároveň naznačeno že mi to nepomůže, vzhledem k faktu že už je odeslána zpět), očekaval bych automatickou samonápravu Č.p.
Firemní psaní doporučeně
Žádám o doručeni zásilky na pobočku pošty jak bylo v avízu.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.