Společnost


Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#70977Krácením pojistného plnění z havarijního pojištění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2023, před rokem

Lukáš Pírko

Znění stížnosti

Dobrý den, v lednu jsme měli pojistnou událost, kterou jsme se rozhodli plnit z havarijního pojištění. Toto plnění měl plnit autorizovaný prodejce, ovšem po několika reklamací jsme se rozhodli část opravy, po souhlasu a schválení pojištovny, realizovat u nesmluvního servisu. Tato oprava byla pojištovnou odsouhlasena, ovšem nyní při vypořádání nám bylo kráceno pojistné plnění. Cituji "Z faktury byla odčtena částka 6 758,00 Kč včetně DPH za nadhodnocený materiál a práci (dražší nápravnice a šrouby, navýšení práce a nedoložení faktury za geometrii od subdodavatele).".

S tímto samozřejmě nesouhlasíme, chápeme krácení nedoložené geometrie. Ovšem vyjádření společnosti že materiál který není normálně dostupný, je nadhodnocený společně s prací, která doslova oproti jinému autorizovanému servisu činí méně než 1/3 ceny, nám přijde absurdní.


Produkt

Havarijní pojištění NAMÍRU


Požadované řešení

Doplacení plnění v plné výši (vyjma ceny geometrie).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2023 09:58, před rokem

Nesouhlasí-li spotřebitel s důvody zamítnutí zbylého pojistného plnění, je vhodné obrátit se s reklamací přímo na pojišťovnu. Pojišťovna je povinna vyřídit reklamaci do 30 dní od jejího doručení.

Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitel obrátit i na orgán mimosoudního řešení sporů (v případech neživotního pojištění) Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven, z.ú. U ní může spotřebitel iniciovat mimosoudní řešení jeho problému s pojišťovnou. Více na https://www.ombudsmancap.cz/.

Je možné se také obrátit na Českou obchodní inspekci (https://www.coi.cz/informace-o-adr).

Pokud selžou všechny cesty smírného řešení sporu, může se spotřebitel obrátit na advokáta a jeho cestou podat žalobu k civilnímu soudu. Databáze advokátů je dostupná mj. z https://www.dtest.cz/advokati.

Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.