Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dne 7.6.2015 jsem na pobočce Ostrava,Grmelova zakoupil farn.lůžko pravé AGNES.Prodávajícím mě bylo sděleno dodání do 14dnů.Ve smlouvě se objevil termín tří týdnů a dnes t.j.25.6 mi byla zaslána SMS ,ve které sdělují,že zboží není a neví kdy bude.Otermínu ani slovo .Proč nepoužijete vystavenou postel a k ní patřičnou slevu a nebo nedodáte z jiné prodejny.Dle ověření jsou tyto postele na prodejnách v Praha-Stodůlky,Liberec,Ústí nad Labem,České Budějovice,Hradec Králové a ještě počátkem tohoto týdne byly i ve skladu Brno-Modřice.Žádám na okamžitém dodání zboží.
Trvám na okamžitém dodání zboží a vzhledem k vašemu nevhodnému postoji k zákazníkovi/nestál jsem ani za zavolání a další domluvu na dodání/ poslali jste pouze SMS.
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Byl-li prodávající kupujícím několikrát bezvýsledně vyzván k dodání zboží, lze takovou výzvu považovat za stanovení dodatečné lhůty.
Odstoupení od smlouvy je jednostranný právní úkon, který nepodléhá souhlasu druhé strany. Odstoupením se smlouva od počátku ruší, účastníci si mají vzájemně vrátit to, co si poskytli (záloha apod.).
Pokud prodejce nesplní svůj závazek ve sjednané lhůtě, nastávají pro něj právní důsledky prodlení dlužníka s plněním závazku. Dlužník v prodlení dále odpovídá za škodu, která tímto prodlením může vzniknout věřiteli.
Dobrý den, pane Kasino. Patrně došlo k nějakému omylu. Zboží z Vaší kupní smlouvy je již připraveno k odběru a můžete si ho kdykoli v otevírací době vyzvednout. SMSka měla mít právě charakter informace o dodání zboží a nějakým nedopatřením Vám asi byla zaslána jiná.
Omlouvám se za nesrovnalosti.
S pozdravem,
J. Hušek SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, žádáme ho o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnost se k případu vyjádřit, celou stížnost proto uzavíráme.