Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednávka potvrzena
Ahoj Jaroslav Strouhal,
díky za objednávku! Až bude připraven, upozorníme vás.
Zobrazit objednávku
nebo navštivte náš obchod
Detail produktu
Speciální síly maskování žraločí kůže vnější teplé dva díly plus sametová tlustá tepláková souprava podzim a zimní soft shell oversized bunda
Styl: Šedá/3XL
Cena: 1550,00 Kč
Množství: 1 1550,00 Kč
Shrnutí objednávky
Množství produktu 1550.00 Kč
Náklady na dopravu 0.00 Kč
Celková částka 1550.00 Kč
Informace o dopravě
Jaroslav Strouhal
***
Způsob platby
Dobírka - 0,00 Kč
Způsob dopravy
Doprava zdarma
Potřebujete pomoc? Promluvte si s námi.
Uděláme vše, co je v našich silách, abychom se ujistili, že se vám s námi bude líbit. Mít nějaké otázky nebo zpětná vazba? Kontaktujte nás na adrese 【kamikstore@aacc.lat】
Tento e-mail byl odeslán uživatelem 【Kamikstore】
Objednávka potvrzena Ahoj Jaroslav Strouhal, díky za objednávku! Až bude připraven, upozorníme vás. Zobrazit objednávku nebo navštivte náš obchod Detail produktu Speciální síly maskování žraločí kůže vnější teplé dva díly plus sametová tlustá tepláková souprava podzim a zimní soft shell oversized bunda Styl: Šedá/3XL Cena: 1550,00 Kč Množství: 1 1550,00 Kč Shrnutí objednávky Množství produktu 1550.00 Kč Náklady na dopravu 0.00 Kč Celková částka 1550.00 Kč Informace o dopravě Jaroslav Strouhal *** Způsob platby Dobírka - 0,00 Kč Způsob dopravy Doprava zdarma Potřebujete pomoc? Promluvte si s námi. Uděláme vše, co je v našich silách, abychom se ujistili, že se vám s námi bude líbit. Mít nějaké otázky nebo zpětná vazba? Kontaktujte nás na adrese 【kamikstore@aacc.lat】 Tento e-mail byl odeslán uživatelem 【Kamikstore】
zaslání správného zboží nebo vrácení peněz
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Mimo to platí, že pokud zboží neodpovídá objednávce, je možné uplatnit reklamaci.
Uplatní-li spotřebitel reklamaci v průběhu jednoho roku od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 5 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Pokud prodávající nereaguje, je možné jej zkusit kontaktovat skrze e-mail Morta-s@outlook.com nebo kamikstore@aacc.lat.
Před využitím e-shopů a zaplacením spotřebitelům doporučujeme, aby si zjistili podstatné informace (jako jsou provozovatel e-shopu, zda je možné věc vrátit, jakým způsobem, na jakou adresu a dokdy by měly být peníze vráceny na účet) a ověřili si e-shop či prodávajícího, což lze učinit např. na určitých recenzních portálech.
Z výše uvedeného vyplývá, že spotřebitel má právo zboží reklamovat případně od smlouvy odstoupit pro nevyřízení reklamace včas, ale vzhledem k tomu, že stránky neobsahují úplné obchodní podmínky a neznáme tím pádem provozovatele, tak nevíme, komu by spotřebitel měl odstoupení od smlouvy adresovat. Z tohoto důvodu je šance na uplatnění práva minimální.
Pokud by se jednalo o subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.