Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Vlak měl zpoždění pár minut. Když jsem doběhl na zastávku, autobuss čísla 466 v 19:25
dne 13/října/2023 zavřel dveře a prostě mně tam nechal. Bratr ho i požá dal aby chvíly počkal. Bylo by to 10 sekund zpoždění.
Pokusit se dbát na žádosti pasažérů a neposílat je do p*dele.
(ťech 10 sekund neni tak velké zpoždění)
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.