Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
dne 14.10. v 11,49 měl jet spoj číslo 601. S dětmi jsme tam byly již v 11,44 nicméně spoj vůbec nejel! Čekaly jsme tam skoro 20minut!! Od 12,15 jsme měly zaplacené kino, které jsme díky tomu nestihly. Nelehce se vysvětluje malým dětem, které se na pohádku těší, že tam bohužel nemůžeme jít, protože ŽÁDNÝ AUTOBUS nejel!!! Takže vám velice děkujeme, za krásný sobotní den! Náhradu škody od vás samozřejmě nedostaneme, nicméně by bylo opravdu vhodné, kdybyste jakékoliv změny či výluky hlásili!!!
Včasné informováni zrušení či zpoždění spoje!
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.