Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#71025Trestná činost přes Vinted

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2023, před rokem

Lucie Bláhová

Znění stížnosti

Dobrý den, došlo k podvodu přes společnost Vinted. Při prodeji po mě kupující vyžadoval emailovou adresu, poté začaly chodit emaily ohledně ověření mého účtu z důvodu odeslání platby na můj účet. V emailu vypadající přesně jako od Vinted, byl odkaz k ověření účtu. Do toho mě naváděla podpora Vinted přímo v aplikaci, jak mám postupovat. Dokonce mi chodily i zprávy od paní, která chtěla zboží koupit, abych postupovala podle návodu podpory Vinted, že při prvním prodeji je potřeba potvrdit pár věcí a že mě přesně navedou. Dnes vím, že to byl výborně vymyělený způsob , jak ze mě dostat propojení do účtu, kdy jsem nevědomky dala svolení na odchod finančních prostředků. Denní limit jsem měla 20 000,- o ty jsem přišla.Platba odešla do Londýna, s čím se již nedá nic dělat, jak mi oznámila policie. Je to moje hloupost, ale Vinted by měl lépe zabezpečit svou aplikaci a zamezit podvodníkům, aby zneužívali jejich platformu. Za mě je to chyba i Vinted, nemají dostatečné zabezpečení. Ráda bych aby se tato zkušenost dostala do podvědomí lidí a byli obezřetní.


Produkt

Vinted - podvody na prodávajícího


Požadované řešení

Zveřejnění problému, aby se dostal do podvědomí lidí, úprava zabezpečení Vinted, popřípadě možnost pojištění při užívání Vinted proti podvodnému jednání. Možnost komunikace s Vinted - není kam tuto špatnou zkušenost napsat, jak Vinted informovat o tomto problému.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2023 10:28, před rokem

Se vzniklou situací doporučujeme spotřebiteli se obrátit na Policii ČR, která by se měla celou situací zabývat.

Zároveň apelujeme na spotřebitele, aby nesdíleli své osobní a soukromé údaje a vyvarovali se tak případným potížím. Pokud došlo ke zneužití účtu, je třeba ihned reagovat a kontaktovat klientskou linku banky či vydavatele platební karty.

Na společnost Vinted s.r.o. je možné se se stížností na zabezpečení obrátit:
- prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1,
- na adrese sídla společnosti: Vinted s.r.o., Zenklova 32/28, 18000 Praha.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2024 09:05, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.