Společnost


Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#71027Televize po záruce

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2023, před rokem

Jakub Sült

Znění stížnosti

Před 2,5 roky jsme kokupili novou televizi a teď v dubnu nám skončila záruka a televizi odešel displej. V opravně nám řekli, že to na novou televizi. To jako vážně vydrží tv za 15 tisíc dva roky?? Samsung televizi si už nikdy nekoupíme a nikomu ji nedoporučuji kupovat. V opravně měli několik tv a vše od samsungu a s tím stejným problémem.


Produkt

Samsung tv


Požadované řešení

sleva na novou tv.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2023 10:48, před rokem

Práva z vadného plnění je spotřebitel oprávněn uplatnit tehdy, pokud se během dvou let od převzetí zboží vyskytla na tomto zboží vada. Lhůta, po kterou lze právo z vad uplatnit, je podle našeho názoru obecná tříletá promlčecí lhůta. Spotřebitel má tedy možnost uplatnit práva z vadného plnění do tří let od okamžiku, kdy se o vadě dozvěděl, resp. dozvědět mohl a měl (§ 619 a § 629 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). S ohledem na zásadu zákazu zneužití práva doporučujeme reklamaci uplatňovat vždy neprodleně poté, co spotřebitel vadu věci zjistí. Spotřebitel bude muset vždy prokázat, že věc byla vadná již během prvních 2 let od převzetí.

Pokud by se prodávající zavázal zárukou za jakost nad zákonnou dobu 24 měsíců, jednalo by se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které by se vyskytly v této pozdější době, by se tudíž řídily uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.

Jestliže se tedy vada projevila po dvou letech od zakoupení zboží a nelze prokázat, že věc byla vadná již během prvních dvou let od převzetí a zároveň se prodávající nezavázal zárukou za jakost nad zákonnou dobu, nejspíše nebude ze strany prodávajícího reklamace uznána.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.10.2023 09:41, před rokem

Dobrý den,

velice nás mrzí vzniklé komplikace spojené s produktem, který je krátce po ukončení standardní záruční doby. Zákazníkovi doporučujeme kontaktovat infolinku společnosti Samsung na bezplatném telefonním čísle 800 726 786. Tak bude možné situaci řešit s proškolenými agenty, případně objednat návštěvu autorizovaného servisního technika.

S pozdravem
Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2023 13:57, před rokem

Děkujeme společnosti za vyjádření.

Nyní stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl uvést, zda nabídky společnosti využije, případně mohl informovat o dalším vývoji (po komunikaci se společností).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.10.2023 11:48, před rokem


Jakub Sült

Jak jsem již zmínil, tv v opravně byla, takže nepotřebuji čekat na to, že ni opět někdo řekne, že opravit nejde. Na infolince mi řekli, ať neotravuju, když je tv po záruce. Co tedy více udělat?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2023 14:36, před rokem

Děkujeme spotřebiteli za reakci.

Jak uvádíme výše, spotřebitel může reklamovat zboží, na kterém se vada vyskytla v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí (to platí pro zboží zakoupení před 6.1.2023) - pokud by se tedy spotřebiteli podařilo prokázat, že vada na TV byla již před uplynutím záruční doby (přestože se projevila až později), byla by reklamace oprávněná a společnost by musela věc vyměnit (jelikož oprava dle výše uvedeného možná není).

K prokázání této skutečnosti může posloužit znalecký posudek. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby mohl informovat o dalším vývoji stížnosti, případně stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.10.2023 15:19, před rokem


Jakub Sült

Jasně a budu půl roku čekat než se vúbec něco stane a jeste budu pouzivat sve finance a nakonec to neuznaji. At jde samsung nekam. Od teto firmy uz nekoupim nic a verim, ze cast lidi to alespon odradi.

SAMSUNG NIKDY

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2024 10:00, před 12 měsíci

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme, dosažení smírného řešení není evidentně možné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.