Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Personál RegioJet opět porušil snad vše, co se píše na jejich webu a v přepravních podmínkách.
Stevardi rozhodně nekontrolují u nástupu jízdenky a potřebné doklady, zejména ne na výlukové trase Přerov - Brno, kde se běžně přiměšují i cestující bez jízdenky. Nikdo mi nijak neasistoval a žádnou "objednávku z Online občerstvení" nevyřídil.
Skutečným šokem byla skupinka rozjívených mládežníků, kolem 25 let věku, kteří po sobě celou cestu halekali, jakoby tam byli sami, na zastávkách občurávali okolí přímo u autobusu, a jeden si během jízdy suverénně zapálil...
Řidič v rychlosti kolem 150 km/h, s autobusem plným lidí, zvedal telefony a druhou rukou držel volant...
Spojení mezi Ostravou a Brnem.
Trestní stíhání managementu společnosti RegioJet, zestátnění společnosti, rozšíření personálu a pravidelné provádění nezávislých auditů kvality.
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti RegioJet a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.