Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#71033Opilci a kuřáci ve vozidlech RegioJet + řidič zvedající telefon během ryché jízdy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2023, před rokem

Daniel Svoboda

Znění stížnosti

Personál RegioJet opět porušil snad vše, co se píše na jejich webu a v přepravních podmínkách.

Stevardi rozhodně nekontrolují u nástupu jízdenky a potřebné doklady, zejména ne na výlukové trase Přerov - Brno, kde se běžně přiměšují i cestující bez jízdenky. Nikdo mi nijak neasistoval a žádnou "objednávku z Online občerstvení" nevyřídil.

Skutečným šokem byla skupinka rozjívených mládežníků, kolem 25 let věku, kteří po sobě celou cestu halekali, jakoby tam byli sami, na zastávkách občurávali okolí přímo u autobusu, a jeden si během jízdy suverénně zapálil...

Řidič v rychlosti kolem 150 km/h, s autobusem plným lidí, zvedal telefony a druhou rukou držel volant...


Produkt

Spojení mezi Ostravou a Brnem.


Požadované řešení

Trestní stíhání managementu společnosti RegioJet, zestátnění společnosti, rozšíření personálu a pravidelné provádění nezávislých auditů kvality.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2023 11:13, před rokem

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti RegioJet a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2023 21:05, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.