Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
byla jsem podat rozbitý telefon na reklamaci protože mi spadl ze stolu a rozbil se displej. výrobce a i Alza na stránkách udávám že přežije pád s maximální výšky 1.8m což nepřežil. večer jsem byla podat telefon na pobočce a druhý den ráno v 9:05 mi přišlo že je to zamítnuto z důvodu mechanické poškození.. což ani telefon neměl šanci odjet do autorizovaného servisu nic. prostě nekvalifikovaný zaměstnanec mi to od stolu zamítnul..
já jsem se do toho nešťourala a pouze bohužel spadl...
nevím co dál. Mám ještě jeden a ten stejný telefon a ten byl ve vodě (Výrobce uvádí že na 30min vydrží pod vodou) tady byl 2minuty a vytopil se a teď nefunguje displej. bojím se ho reklamovat. a když to udělám tak mi stejně napíšou že je mechanicky poškozen což nijak není..
https://www.alza.cz/umidigi-bison-x10-zluta-bazar-d7596464.htm - je to tento telefon jen jsem kupovala nový jeden černý a jeden oranžový
vrácení peněz.!
|
Tweet |
Produkt by měl mít vlastnosti, které jsou uvedeny v reklamě. V určitých případech se však může jednat o nadsázku. Je však důležité rozlišovat mezi nadsázkou a nepravdivou reklamou, která je nekalou obchodní praktikou.
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkuji za předání případu a Vaše vyjádření.
Celou situaci jsme detailně ověřovali s reklamačním oddělením a po zhodnocení budeme zařízení zasílat znovu do autorizovaného servisu na diagnostiku. Jakmile budeme mít k dispozici bližší informace, budeme zákazníka kontaktovat na údaje uvedené v reklamaci.
Přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky
Děkujeme společnosti za odpověď.
Přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitelku, aby mohla informovat o vývoji případu.
Co jsem musela podstoupit aby to odjelo do autorizovaného servisu. A bylo by dobré kdyby jste opravila co jste napsala a slovo "ZNOVU" již nepoužívala. Mám email kde jste mi večer napsaly že jste přijaly na pobočce Lužiny věc k reklamaci a pak SMS která mi přišla druhý den ráno v 9:05
Takže opravdu ZNOVU to nejelo do servisu. I jsem do telefonu žádala aby to jelo do autorizovaného servisu. Operátoři mi na to vždy odpověděli je mi líto je to zamítnuté a víc se nebavili. Jsem zvědavá jak to dopadne. A jestli vůbec to někam jelo.
Dobrý den, děkuji za Vaše vyjádření. Stížnost tedy znovu přeřazuji na společnost dTest, jelikož z naší strany bylo vyjádřeník případu vydáno. Jakmile bude reklamace vyřízená, budeme paní Pospíšilovou kontaktovat. S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
Děkujeme stranám za reakce.
S ohledem na výše uvedené stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, kterou žádáme o reakci (případně o uzavření stížnosti), jakmile bude znát výsledek opětovné reklamace.
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného, případně o uzavření stížnosti.
Hodnocení:
Komentář: Mrzí mě že musím vše tohle podstoupit jen aby to odjelo do servisu.. hrůza