Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dne 22.05 2015 jsem po návštěvě kanceláře Vodafonu v Kladně, za účelem zrušení mé smlouvy na telefonní číslo 777 904 314 byl informován jak mám postupovat. Zaplatil jsem dlužnou částku a byl jsem ujištěn, že už se o nic nemusím starat. Telefon nepoužívám.Nechal jsem jej však zapnutý.
Dne 22.05. mi přišla sms o přijetí požadavku číslo 1-795 7655504, typ Nastavení služeb-nefiremní k mému číslu. Datum vyřešení 27.05.2015.
Na nepoužívaný telefon mi 26.05. přišla sms informace, že mám nesplacený dluh. A ještě mě informovali, že jsem zahájil službu internet v mobilu. Pak mi tuto službu naúčtovali ještě několikrát. 16.06.2015 mi k mému překvapení přišel požadavek na zaplacení 404 Kč.
Vodafone tarif odepiš. Bezdůvodně zvýšené služby, které jsem nepožadoval, navíc po datu mé výpovědi.
Požaduji storno této častky a vysvětlení proč zaměstnanci nedávají mnou požadované potvrzení o ukončení služby.
|
Tweet |
Ze stížnosti nevyplývá, za jakých podmínek byla smlouva uzavřena, nicméně dle platných Obchodních podmínek operátora činí výpovědní lhůta jeden měsíc a počíná běžet prvním dnem zúčtovacího období následujícího po doručení písemné výpovědi Vodafonu, přičemž k ukončení Smlouvy dojde posledním dnem zúčtovacího období. Vodafone není oprávněn ukončit Smlouvu výpovědí. Pro vyloučení pochybností má ukončení Smlouvy dohodou shodné důsledky jako výpověď Smlouvy zákazníkem bez uvedení důvodu (viz výše).
Nebude-li dohodnuto jinak, zaniká uplynutím výpovědní doby pouze závazek Vodafonu poskytovat u daného čísla dohodnutá zvýhodnění a závazek zákazníka k minimálnímu měsíčnímu plnění, jak vyplývaly ze Smlouvy; Vodafone tak bude na daném čísle i nadále poskytovat služby elektronických komunikací na základě smlouvy o poskytování služeb elektronických komunikací (dle Všeobecných podmínek a aktuálního Ceníku) s tím, že na čísle bude ponecháno nastavení služeb platné ke dni ukončení Smlouvy (tj. ke dni uplynutí výpovědní lhůty), pokud nebude dohodnuto jinak; smlouvu o poskytování služeb elektronických komunikací může zákazník ukončit (tj. ukončit poskytování služeb a deaktivovat SIM kartu) postupem dle čl. 6 Všeobecných podmínek pro poskytování služeb elektronických komunikací, ne však dříve než ke dni ukončení Smlouvy.
Dle § 63 odst. 1 písmena p) zákona o elektronických komunikacích, v případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, ať již výpovědí, nebo dohodou smluvních stran, musí smlouva obsahovat informace o výši úhrady, která nesmí být v případě smlouvy uzavřené se spotřebitelem vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, nebo jedna pětina součtu minimálního sjednaného měsíčního plnění zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, a výše úhrady nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením, které bylo účastníkovi poskytnuto za zvýhodněných podmínek.
Informace poskytnuté zaměstnanci operátora na jeho pobočce ho zavazují, avšak v tomto případě bude danou skutečnost obtížné prokázat.
Hezký den, pane Břenku,
na základě vaší zprávy vám mohu poskytnout jen obecné informace. Můžete nás ale kontaktovat přes http://tam.je/formular, kde kromě dotazu vyplníte i své telefonní číslo a heslo a my vám poté budeme moct napsat informace přímo k vašemu číslu.
Obecně platí, že výpovědní lhůta končí posledním dnem následujícího zúčtovacího období, takže záleží na tom, k jakému dni vám vystavujeme Vyúčtování - podle toho se pak stanovuje datum zrušení čísla.
Služba Připojení na den je výchozí datový tarif a zapneme (účtujeme) ji v případě, že se váš mobil připojí k internetu přes mobilní data. Podrobnosti najdete v Centru péče na stránce http://pece.vodafone.cz/app/answers/list/c/133,202/a_id/1833/.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, žádáme jej o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Protože služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.