Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
Podávám dovolání na společnost O2. Dne 13.6.2023 jsem se přihlásil k odběru stříbrné O2 TV + tarifu Neo Star a to z mé O2 karty na kredit. Jelikož jsem měl v minulosti oddlužení, které skončilo v březnu 2019, musel jsem zaplatit za obě služby depozit 2.000 Kč. Dne 15.9.2023 jsem ale podal 30ti denní výpověď k těmto dvoum službám, jelikož jsem je využíval minimálně. Dne 15.10.2023 byla smlouva tedy ukončenna s tím, že mám za obě služby + přechod zpět na kreditní O2 kartu, zaplatit do 7.11.2023, 1158,40 Kč. A to vše bez nějakého vrácení depozitu, který může být údajně vrácen až po 3 měsících služby, což se zatím nestalo. Takže nevím, zda-li mám vyúčtování zaplatit, anebo očekávat vrácení depozitu, sníženého o vyúčtování.
Prosím o intervenci ke společnosti O2 a předem děkuji za informaci. Přikládám pořízené screeny z vyúčtování.
S pozdravem, Michal Štverák
doplatit depozit pokrácený o poslední vyúčtování !
|
Tweet |
Dle dostupných informací platí následující: "Je-li důvodné podezření, že účastník nebude plnit své povinnosti dle smlouvy a Všeobecných podmínek poskytování služeb O2 (zejm. je-li veden v registru SOLUS či jiném obdobném registru anebo zneužíval služeb) je O2 oprávněna při podání žádosti o zřízení služby požadovat složení přiměřené jistoty, a to až do výše 10 000 Kč. Tato jistota je vrácena na základě písemné žádosti účastníka nejdříve po 12 měsících od zřízení služby, pokud účastník uhradil řádně a včas vyúčtování za služby poskytnuté v posledních 12 po sobě jdoucích zúčtovacích obdobích, nemá závazky po splatnosti ani během posledních 12 měsíců nebylo účastníkovi omezeno či přerušeno poskytování služeb z důvodu nezaplacení vyúčtování. Všechny finanční jistoty jsou vráceny nejpozději po skončení smluvního vztahu, nejsou-li použity na úhradu účastníkova dluhu vůči O2."
Z výše uvedeného vyplývá, že depozit by měl být spotřebiteli navrácen nejpozději po skončení smluvního vztahu.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den,
děkujeme za váš podnět. Depozit je možné navrátit po vystavení poslední faktury. Doplňte nám prosím zde, do neveřejných údajů, nebo na e-mail info@o2guru.cz, datum narození. Rádi se na to podíváme blíže.
S pozdravem
Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2
Datum narození = ***
Dobrý den,
děkuji za doplnění. Kolegům jsem předala žádost o vrácení depozitu s tím, že bude rozpuštěn do přeplatku, aby z něj mohla být uhrazena poslední faktura. Požadavek bude vyřízen do 5ti dní. O navrácení zbývajícího přeplatku je možné poté zažádat na zákaznické lince 800 02 02 02, v prodejně O2 nebo přes samoobsluhu Moje O2.
S pozdravem
Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.
Datum narození uvedené spotřebitelem bylo přesunuto do referenčních údajů.
Nyní žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného, případně o uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.