Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Za 10 měsíců doby trvání nemocenské po mě chcete neustále další a další doklady. Doklady které potřebujete od doktora k plnění pojistné smlouvy jsem vám už dávno zaslal.
Můžete mě sdělit váš adekvátní důvod z jakého důvodu se stavíte k neplnění pojistné smlouvy č. ***
Žádost o doložení dokladů ke škodní události č. *** Datum vzniku škodní události: 18.1.2023 POJISTNÁ SMLOUVA | ***
Řešenit už to měla dávno pojišťovna.Podklady potřebné od doktorů k pojistné smlouvy č.7500110375 už davno má k dispozici.
|
Tweet |
V tomto případě nevíme, ohledně čeho byla pojistná smlouva uzavřena. Nemůžeme tedy určit, jaké konkrétní podklady je třeba pojišťovně zaslat, aby bylo následně poskytnuto pojistné plnění.
Obecně však platí, že pokud byly splněny veškeré podmínky pro vyplacení pojistného plnění (např. poskytnutí veškerých podkladů) a zároveň se nejedná o výjimku, na kterou se pojištění nevztahuje, mělo by být pojistné plnění spotřebiteli vyplaceno.
V případě životního pojištění mají spotřebitelé možnost řešit spor mimosoudně před finančním arbitrem. U neživotního pojištění se spotřebitelé mohou obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekcí.
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen Česká podnikatelská pojišťovna) se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení stížností. Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká podnikatelská pojišťovna shledává svůj vlastní systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný, v souladu s právními předpisy a závaznými standardy, které upravují vyřizování stížností pojišťovny.
Podání vůči České podnikatelské pojišťovně mohou být uplatněna dopisem, faxem, elektronickou poštou, datovou schránkou, telefonicky nebo osobně. Kontaktní informace naleznete na www.cpp.cz.