Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#71092Topení.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2023, před rokem

Martina Sehnálková

Znění stížnosti

Včera ráno, spoj č. 8, 5:06 ze zastávky Nemocnice Bohunice, ptala jsem se řidičky po půlhodině jízdy, proč není ve voze zapnuté topení, odpověděla z přetopené kabiny, že není třeba, že jsou 3°C. To si děláte z cestujících srandu!!!


Požadované řešení

Zapnout topení!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2023 18:56, před rokem

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Společnost je možné kontaktovat mimo jiné e-mailem na dpmb@dpmb.cz.

Připomínku ohledně provozování dopravy je možné podat také skrze formulář (zde: https://www.dpmb.cz/kontakty).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2024 09:32, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.