Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Zdravím, chtěl jsem začít slušně, ale bohužel mi to nedá a musím říct, že jste tedy nehorázně nespolehlivý poskytovatelé služeb a tak trochu ***!
Mám od vás internet 2 měsíce a to neustále vypadávání připojení 10x denně už nedávám, takže co nejdříve Vám skočím na nejbližší pobočku omlátit ten modem o hlavu.
Za 500kč měsíčně a neustále to nejde, když to člověk zrovna nejvíc potřebuje a dneska je přes internet všechno bohužel.
Komunikace a reakce na stížnost žádná a máte na párku. Takže vaše dobré jméno pokud nějaké máte určitě dál šířit nebudu, od vás co nedál to jen jde, lepší internet má i Kladnonet za 250kč což by vás mělo celkem urazit, je to potupa nejhrubšího zrna.
Zkvalitnění služeb? To snad nemůžete ani myslet vážně, vždyť v poslední době naopak jsou všude po internetu akorát stížnosti a nespokojenost.
Hezký den a pevné připojení alespoň u vás doma a štědré vánoční odměny za tuhle brutálně špatnou práci přeji.
Šanda Roman
Pevný internet 300MB/s
To byste měli vědět vy!
|
Tweet |
Reklamace:
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že pokud spotřebitel nesouhlasí s vyúčtováním nebo není spokojen s kvalitou poskytnuté služby, může podat reklamaci písemnou formou na adresu
Vodafone Czech Republic a. s., Reklamační oddělení, se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, nebo elektronickou formou prostřednictvím reklamačního formuláře dostupného na internetové stránce (zde: https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/) anebo osobně v kterémkoliv obchodním místě Vodafonu.
Dále uvádí, že společnost vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne jejího doručení, případně do 2 měsíců, vyžaduje-li vyřízení reklamace projednání se zahraničním provozovatelem.
Zrušení služby:
Obecně u společnosti Vodafone je nutné pro zrušení služby požádat na telefonní lince 800 77 00 77. Ke zrušení služeb pak následně dojde po uplynutí výpovědní lhůty, která trvá 30 dní, pokud se spotřebitel se společností nedomluví jinak. Během této doby je spotřebitel povinen za služby nadále platit, a podnikatel mu tyto služby musí nadále poskytovat. Více informací ohledně odchodu od společnosti Vodafone nalezne spotřebitel na adrese: https://www.vodafone.cz/odchod/.
V případě vypovězení smlouvy platí odlišné podmínky než u při odstoupení od smlouvy. U výpovědi záleží, jestli šlo o smlouvu na dobu určitou nebo neurčitou. Pokud se jednalo o smlouvu na dobu určitou, ale byla uzavřena na více než 24 měsíců, považuje se za neurčitou (§ 63b odst. 1 Zákona o elektronických komunikacích). Pokud je na dobu určitou, bývá častá automatická prolongace, po které má spotřebitel možnost smlouvu vypovědět s výpovědní dobou max. 1 měsíc a poskytovatel jej o tom musí informovat (§ 63b odst. 5 ZEK).
Dále je možné vypovědět smlouvu bezplatně, pokud dojde k její jednostranné změně a navrhované změny pro spotřebitele nejsou výhradně přínosné, nejsou pouze administrativní povahy (např. změna sídla podnikatele) apod. Jediné, co musí v takových případech spotřebitel hradit je případné dotované koncové zařízení, pokud si jej ponechá (např. modem).
V případě, že byla smlouva uzavřena na dobu určitou a došlo k jejímu vypovězení před uplynutím této doby, byla by sankce možná jen v případě, kdy smlouva skončí do 3 měsíců ode dne uzavření, přičemž výše této sankce je omezená (§ 63b odst. 8 ZEK).
Jiná smluvní ujednání, která mají odradit od změny poskytovatele, nemají právní účinky. (§ 63b odst. 12 ZEK)
Výpověď je jednostranným právním jednáním a k ukončení závazku není nutný souhlas druhé smluvní strany.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Šando, vzniká situace s výpadky služeb mě velmi mrzí. K výpadkům, bohužel, docházet může, neboť jim nedokáže zabránit sebelepší technologie a zcela bezchybné fungování služeb není schopen garantovat žádný poskytovatel. Chtěla bych Vás však ujistit o tom, že provádíme pravidelné kontroly našich rozvodů, hlavních stanic i celého technického zázemí, čímž se snažíme vznik jakýchkoli závad co nejvíce eliminovat. V souvislosti s touto údržbou může také z technických nebo provozních důvodů někdy dojít na nezbytně nutnou dobu k omezení nebo přerušení poskytování služeb.
Zároveň nejsme schopni veškeré potíže odhalit sami, respektive řadu z nich zjistíme až s časovým zpožděním, a proto je pro nás důležitá spolupráce s našimi zákazníky, kteří jejich nahlášením často pomohou odhalení závady i její odstranění značně urychlit.
Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.