Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den,dnes v 10:03 mi volal řidič,ale jelikož pracuji v ambulanci praktického lékaře,telefon jsem nemohla v danou chvíli zvednout,ale v 10:04 jsem volala zpět a řidič mi řekl,že už je na jiné adrese a zásilku budu mít uloženou v zásilkovně,ale neřekne mi ve které,že mi to přijde v sms.Zeptala jsem se ho,proč nevolá alespoň 5 minut předem,že ví,že jede na středisko a on na mě ostrým hlasem začal řvát,že volal.Mám vyfoceno a i pacienti mi byli svědky,že jsem opravdu do minuty volala zpět.Pokud to takhle dělá pravidelně,tak je smutné,že takový člověk má ještě práci.A nejhorší je,že nemáte kde volat,jelikož uvedené číslo je pouze číslo,kde se vám ozve jen robot.
TRENÝRKÁRNA
Ráda bych,aby byl konkrétní řidič,který mi odmítl sdělit své jméno,ale volal z čísla ***,nějakým způsobem upozorněn na to,že nemůže přijet před dům,zavolat a ihned odjet.Člověk může být třeba i na toaletě nebo vařit a než dojde k mobilu,tak on si frajer odjede.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud smlouvu o přepravě uzavíral se společností odesílatel, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Odesílatel je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Mikolášiková, v případě, že jste si objednala službu doručení na adresu, měla by vám v den doručování zásilky přijít SMS s časovým oknem, kdy můžete očekávat zásilku. Jakmile je řidič na smluveném místě, měl by se s vámi zkusit dvakrát telefonicky spojit. Pakliže kontakt není úspěšný, měl by se pokusit o doručení přímo na adrese, například zazvonit, dojít na recepci apod. Teprve jestliže ani tehdy se nepodaří zásilku doručit, dojde k přesměrování zásilky na blízké výdejní místo s volnou kapacitou. Moc se omlouvám, pakliže uvedený postup nebyl dodržen. Chování, které popisujete, rozhodně není v pořádku. Budeme rádi, když nám poskytnete číslo vaší zásilky, podle toho nejlépe dohledáme, o kterého řidiče se jednalo. Následně průběh doručení prověříme a zjednáme nápravu, aby se nic takového neopakovalo. Něco takového se nesmí stát. Nikola, tým Zásilkovny
Dobrý den,šlo o zásilku ***.Řidič opravdu nedodržel to,co by dodržet měl.Já chápu,že toho má určitě spoustu,ale nemůže se postavit před zdravotní středisko,5x nechat zazvonit telefon a odjet.Mám v mobilu udělán screen obrazovky,kdy zmeškaný hovor byl v 10:03 a můj odchozí hovor byl v 10:04 a už mi pán tvrdil,že je na jiné adrese a nebude se vracet.Musel pochopit,že zde pracuji,že zde asi nebydlím a opravdu nemůžu zvednout ihned soukromý telefon,když mám pacienta na pracovní lince.A taky chápu,že máme v dnešní době všichni nějaké starosti,ale i přesto bychom k sobě mohli být alespoň trochu slušní a ohleduplní.
A děkuji,že jste tak rychle reagovali,vidím,že vám záleží na vašich klientech a jejich spokojenosti.
Mikolášiková Lucie
Dobrý den, paní Mikolášiková, děkujeme za trasovací číslo zásilky. Předali jsme to nadřízenému daného řidiče a situaci prověříme. Něco takového se rozhodně nesmí opakovat. Moc se omlouváme za komplikace, které vám to způsobilo. Budeme rádi, když nám zachováte přízeň a zásilky si necháte nadále doručovat od nás. Věříme, že příště všechno proběhne opět tak, jak má. Nikola, tým Zásilkovny
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření. Číslo zásilky od spotřebitelky bylo přesunuto do referenčních údajů.
Nyní žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k příslibu společnosti ohledně prověření podnětu stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.