Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#7112Nefunkcna tlaciaren

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.06.2015, před 10 lety

Marian Czinke

Znění stížnosti

Dobry den

Kupil som si od vas tlaciaren HP Deskjet Ink Advantage model 3525, po troch mesiacoch odislo pripojenie wifi, co znamena ze nemozem bezdratovo tlacit vo svojej domacej sieti. Mozem tlacil len cez priamo pripojeny USB kabel. Dal som to reklamovat pod cislom SRE15224653r v Prahe na pobocke Kulhaveho = Haje. Vas vysledok reklamacie bol ze zavada sa neprojevila. Tak som tlaciaren zobral znova domov a vyskusal, znova som tam mal rovnaku chybovu hlasku. Este pred reklamaciou som sa pozrel na tento "ERROR CODE" priamo u vyrobcu HP, ktory doporucoval opravu a reklamaciu u predavajuceho! Mozte mi prosim vas vysvetlit ako je mozne ze ten vas udajny support tvrdil ze zavada sa neprejavila?? Som z toho nahnevany a frustrovany. Ze vyrobok nebol dostatocne otestovany a test bol odflaknuty. Tlaciaren som dal do defaultnych nastaveni, plus som resetoval cele wifi nastavenie atd a nic nepomohlo.

Teraz vam poviem ako to vidim ja: Dam si to otestovat priamo u vyrobcu, vase pochybne vyjadrenie ma absolutne nezaujima a Alza u mna skoncila nadobro. V poslednom roku som kupoval elektroniku len u vas za nemale peniaze, ale s vami som skoncil. Nebudem prevazat tlaciaren sem a tam jak kreten.


Produkt

HP Deskjet Ink Advantage model 3525 SRE15224653r


Požadované řešení

Uz od vas nic nepotrebujem. Skoncil som s vami.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2015 13:38, před 10 lety

Pokud jde o spor o existenci vady, mohl by v tomto směru hrát významnou roli reklamační protokol. Není však zřejmé, co bylo obsahem potvrzení o přijetí reklamace. Jestliže zde byla potvrzena přítomnost reklamované vady na zboží, nelze reklamaci zamítnout s tím, že se vada neprojevila. Prodávající by se pak musel v odůvodnění blíže zabývat povahou vytýkané vady a prokázat, že zboží bylo při předání kupujícímu v pořádku. Důkazní břemeno totiž v prvních 6 ti měsících po převzetí zboží leží dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku na prodávajícím.

Není-li možné vycházet z protokolu, může si spotřebitel nechat zhotovit znalecký posudek, který by prokázal přítomnost vady, za kterou prodávající odpovídá. Na základě takového posudku by pak bylo možné odstoupit od kupní smlouvy pro nevyřízení reklamace řádně a včas. Cenu posudku lze pak po prodávajícím oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. Spotřebitel předkládá prodávajícímu jedno vyhotovení posudku, druhé si uschová. V takovém případě je prostřednictvím znaleckého posudku rozporován výsledek reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2015 09:59, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.