Společnost


Invia.cz, a.s.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#71129Klamava reklama

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2023, před rokem

Tomas Novotny

Znění stížnosti

Dobrý den, v neděli 15.10. 2023 jsem objednal a zarezervoval závazně zájezd do SAE, který nabizíte jako ihned dostupný a po rezervaci mi začali chodit sms a telefony ze mou rezervaci teprve proverujete a ze me, že mě budete kontaktovat. Za den jsem měl několik telefonátu, že stále ověřujete dostupnost hotelu. Dnes 18.10. 2023 po třech dnes neustálého vymlouvaní na ověření dostupnosti hotelu jsem se dozvěděl, že hotel dostupný není ( zavolat do hotelu trvalo 3 dny…. ) A na základě toho stále nabízíte hotel jako volný ihned k rezervaci jen už je o 11 tisíc korun zájezd dražší… I tak jsem s vědomím omylu v systémové komunikaci, který se může stát jsem udělal rezervaci znovu, zadal jsem přístupové údaje k platbě a stejný scénář jako předchozí 3 dny!!! Pokud tohle myslíte vážně zajímalo by mě jak se budete reagovat po zveřejnění tohoto klamu klientů do médií. To jaké služby nabízíte svým klientům je vic než zarážející. Nalákat klienta a při nedostupnosti hotelu mě přesměrovat na profesionála který ki doporučil ihned volný Egypt


Požadované řešení

Nejlepe neklamat klienty lukrativní destinaci která dostupná není…


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2023 09:34, před rokem

Podle popisu vzniklé situace by se mohlo jednat o nekalosoutěžní praktiku, konkrétně pak klamavou reklamu podle § 2977 Občanského zákoníku. Zde je v odst. 2 uvedeno, že při posuzování, zda je reklama klamavá, se přihlédne ke všem jejím výrazným znakům, zvláště se přihlédne k údajům, které reklama obsahuje ohledně dostupnosti, povahy, provedení, složení, výrobního postupu, data výroby nebo poskytnutí, způsobilosti k určenému účelu, použitelnosti, množství, zeměpisného či obchodního původu, jakož i podrobnějšího vytčení a dalších znaků zboží nebo služeb včetně předpokládaných výsledků použití nebo výsledků a podstatných znaků provedených zkoušek či prověrek, ceny nebo způsobu jejího určení, podmínek, za nichž se zboží dodává nebo služba poskytuje, a povahy, vlastností a práv zadavatele reklamy, jako jsou zejména jeho totožnost, majetek, odborná způsobilost, jeho práva duševního vlastnictví nebo jeho vyznamenání a pocty.

Pokud by bylo prokázáno, že o klamavou reklamu skutečně jde, mohla by osoba, jejíž právo bylo nekalou soutěží ohroženo nebo porušeno, proti rušiteli požadovat, aby se nekalé soutěže zdržel nebo aby odstranil závadný stav. Dále může požadovat přiměřené zadostiučinění, náhradu škody a vydání bezdůvodného obohacení (§ 2988 OZ).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2024 10:03, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.