Společnost


IRSnet CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7114Vrácení vstupenek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2015, před 10 lety

Lucka Kubiští

Znění stížnosti

Dobrý den,
ráda bych se informovala - jako výdejní místo Ticketportalu jsme prodali dva lístky na festival. Ten se z arény přesunul do Karlína a zákazník přišel lístky vrátit s tím, že klubová sedadla vrátit jdou a tudíž chce zpět své peníze. Nechtěl navštívit festival, kde neměl jistotu, že si sedne. O tom, co jsou klubová sedadla jsme nenašli zmínku a tudíž zákazníku uvěřili a peníze vrátili. O několik hodin později volali z Ticketportalu, že storno vstupenky není možné, neb klubová sedadla se nacházela jen v 2. a 3. patře.
Jsme tedy nuceni jejich cenu uhradit sami.. Opravdu není možné v případě zakoupení vstupenky nějaké "odstoupení" od smlouvy?
Děkuji za Vaši odpověď.


Požadované řešení

kladné vyřízení reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2015 12:34, před 10 lety

Dle Všeobecných podmínek serveru Ticketportal, je za provedení a splnění smlouvy o účasti na akci, včetně termínů, kvality a rozsahu nabízené akce odpovědný výlučně příslušný pořadatel, který si vyhrazuje právo jejich změny. Pro účely těchto podmínek je zakoupením vstupenky označováno uhrazení ceny za poskytnutí služby pořadatele na základě uzavírané smlouvy o účasti na akci. Nebude-li výslovně stanoveno jinak, veškeré nároky ze smlouvy o účasti na akci, včetně vrácení vstupného, je zákazník povinen uplatňovat přímo u pořadatele akce v souladu s reklamačním řádem dle těchto podmínek.

Pokud tedy v podmínkách akce nebylo výslovně uvedeno, že je zákazník oprávněn požadovat vrácení vstupného i po výdejním místu bez toho, aby nejdříve uplatnil nárok u pořadatele, není takovýto postup možný a výdejní místo bude tedy pořadateli odpovědné za újmu z tohoto vzniklou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2015 15:12, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.