Společnost


Pilulka Distribuce s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#71157Jednostranné ukončení smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2023, před rokem

Pavel Manych

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 14.10.2023 jsem objednal a zaplatil na eshopu pilulka.cz produkt (Vlak - Lego). Téhož dne mi bylo doručeno potvrzení o objednávce a zaplacení. Dne 17.10.2023 mi bylo pracovnicí eshopu sděleno, že mi produkt nedodají protože ho nemají skladem, že stornují objednávku a vrací mi peníze. Přitom při objednání byl status skladem u dodavatele (bez omezení počtu kusů). Na základě toho jsem odepsal, že podle zákona musí produkt dodat a nesouhlasím s ukončením smlouvy. Bylo mi odpovězeno, že na to mají dle jejich obchodních podmínek právo. Dále se se mnou nikdo nebavil a dne 18.10.2023 mi dorazila částka na účet.


Produkt

LEGO DUPLO 10875 Nákladní vlak


Požadované řešení

Dodání objednaného zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2023 09:31, před rokem

V tomto případě se jedná o odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího, které je možné pouze ze zákonem stanovených důvodů nebo dohodou mezi stranami.

Žádáme tedy společnost aby uvedla, z jakého důvodu došlo k odstoupení od smlouvy.

Podle § 1734 OZ platí, že změní-li se po uzavření smlouvy okolnosti do té míry, že se plnění podle smlouvy stane pro některou ze stran obtížnější, nemění to nic na její povinnosti splnit dluh. Spotřebitel by tak mohl žádat dodání zboží podle smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2024 09:44, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.