Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#7116Nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2015, před 10 lety

Zdeněk Marcaník

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 19.6. jsem si objednal 2 kusy Playstation plus card na 1 rok(kus za 699kč). Zboží bylo v akci a bylo dostupných 100ks. Objednávka proběhla bez problému a následně byla potvrzena jak na email, tak přes sms. V pondělí 22.6. mi přišla sms s omluvou, že se zboží nestihnou expedovat dnes, ale chybu co nejdřív napraví. Ve středu 24.6. přišel email o zrušení objednávky ze strany czc.cz s tím, že zboží nemají skladem. Zboží však skladem mají, ale za cenu 1249kč a odmítají mi poslat zboží za akční cenu za kterou jsem jej objednal. Jako argument bylo mi bylo v prvním emailu řečeno, že zboží nedokážou zajistit od dodavatele, což sem vyvrátil odkazem na zboží za plnou cenu. V dalším emailu už argumentovali tím, že jej nedokážou dodat za akční cenu. Ve třetím emailu mi bylo řečeno, že zboží mají, ale pod jiným kodem než na který se vztahovala akce a i když je to totožné zboží, tak mi ho nemůžou poslat za akční cenu protože zboží za plnou cenu má jiný kod.
Jednání czc.cz mi příjde jako klamání spotřebitele a od samého začátku buď neměli v plánu zboží dodat, nebo nebylo dostupných inzerovaných 100ks. Komunikace s czc.cz po emailu je také nanejvýš podivná, protože důvod proč zboží nedoručí byl pokaždé jiný.
Jenom bych dodal, že po vyprodání 100ks tohoto zboží již nešlo vložit do košíku a nešla na něj tedy udělat objednávka tudíž se nemohlo stát, že bych objednal zboží které nebylo skladem. Navíc sem se nikde v obchodním podmínkách nedočetl, že by měli právo jednostraně odstoupit od kupní smlouvy díky tomu, že nejsou schopni zajistit zboží za objednanou cenu.


Produkt

Playstation plus card 365dní


Požadované řešení

Zaslání zboží za akční cenu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2015 11:18, před 10 lety

Obchodní podmínky společnosti CZC.cz s.r.o. platné od 1.1.2015 k problematice uvedené ve stížnosti obsahují následující podstatná ustanovení:
Citace: Má se za to, že návrh dodat zboží nebo poskytnout službu za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit.
Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby.

Občanský zákoník nepřipouští, aby bylo možné využít ke svému prospěchu situaci, kdy prodávající uvede zjevně nesprávnou výši ceny pouze v důsledku technické chyby či jinak způsobeného omylu. Zjevnou chybou se rozumí hledisko běžného spotřebitele a ceny, za jakou se dané zboží obvykle prodává. V tomto případě bylo zboží nabízeno ve slevové akci, proto lze usuzovat, že nabízená nižší akční cena zboží nebyla zřejmě touto zjevnou chybou, o které hovoří obchodní podmínky společnosti, rovněž i zákon.

V době uzavírání kupní smlouvy prostřednictvím prostředků komunikace na dálku spotřebitelem bylo zboží skladem v dostatečném počtu a objednávka byla prodejcem následně potvrzena. Spotřebitel byl pouze informován o pozdější expedici zboží. Kupní smlouva ohledně objednaného zboží byla náležitě uzavřena a prodávajícímu vznikla povinnost dodat objednané zboží za sjednanou akční cenu. Případnou ztrátu schopnosti podnikatele plnit musí prokázat dlužník (podnikatel)v souladu s § 2006 občanského zákoníku. Plnění však není nemožné, lze-li dluh splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době.

Jednání podnikatele by mohlo naplňovat zákonné znaky správního deliktu klamavé obchodní praktiky, která spotřebitele uvádí v omyl o skutečné ceně zboží, či dostupnosti zboží za určitou inzerovanou cenu dle § 5 zákona o ochraně spotřebitele. Pokud prodejce porušuje zákon o ochraně spotřebitele, tak má spotřebitel možnost obrátit se na dozorové orgány, kterými jsou v daném případě Česká obchodní inspekce, a pro případ vábivé reklamy místně příslušný krajský živnostenský úřad, které mohou prodejci za zjištěné protiprávní jednání uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.6.2015 16:08, před 10 lety

Dobrý den.

Po emailové dohodě se zákazníkem bylo zboží dodáno za původní("akční cenu").

Případ můžete uzavřít.

Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2015 16:12, před 10 lety

Prosíme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného řešení a uzavření stížnosti z důvodu dosažení dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2015 08:17, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.