Společnost


iMedia 888 GmbH

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#71173Platba za členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2023, před rokem

Zdeněk Pokorný

Znění stížnosti

Dobrý den!

V roce 2017, pokus se dobře pamatuji, jsem si zakoupil členství na stránkách thecasuallounge.com. Nedoži Vám říct po jaké době, ale chtěl jsem se ze stránek odhlásit a zrušit členství. Za sebe mohu říct, že jsem udělal vše co jsem měl,abych členství zrušil a snad i odstranil svůj profil.
Bohužel e-mail, na kterém jsem se zaregistroval, od té doby v podstatě nevyužívám. Dnes jsem zjistil, že 21.7.2020 mně přišla upomínka od firmy Auer Witte Thiel, že mám nezaplacený dluh u členství na výše zmíněné stránce. Další upomínka mně přišla 31.8.2020 a třetí 30.6.2022 s tím, že pokud neodpovím, tak bude vše předáno právní společnosti. Na stránky se ani neodvažuji chodit, aby to nebylo bráno jako nové přihlášení. Je stále možné se této situaci nějak bránit? Mám na poslední e-mail od společnosti vůbec odpovídat?
Moc děkuji za vyjádření a snad se dobereme zdárného konce.

S pozdravem

Zdeněk Pokorný


Produkt

Seznamovací stránka


Požadované řešení

Pokud tomu tak není, tak odstranění mého účtu a platebních údajú z databáze stránek thecasuallounge.com a zrušení údajného nezplacenéoh poplatku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2023 12:38, před rokem

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Ze zkušeností ostatních spotřebitelů nám není známo, že by se společnost někdy údajného dluhu domáhala soudní cestou.

Doporučujeme však spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu společnosti (iMedia 888 GmbH, Max-Planck-Str. 4, 85609 Aschheim, Germany), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Dle obchodních podmínek společnosti je pro platnost výpovědi placeného smluvního vztahu nutná písemná forma (faxem na +4989716718705). Aby bylo možné zajistit úspěšné zpracování výpovědi, je třeba, aby oznámení obsahovalo e-mailovou adresu použitou k registraci, uživatelské jméno, důvod družení členství a ID zrušení.

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Německu), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2024 10:39, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.