Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Otrzymałem dzis paczkę ale jest problem bo towar nie jest zgodny z moim zamówieniem. A mianowicie zamawiałem narzędzie do diagnostyki aut a Otrzymałem lusterko wewnętrzne. Proszę o kontakt e-mail ze względu i już próbowałem się kontaktować z firmą żeby rozwiązać ten problem ale Otrzymałem jedna wiadomości i cisza. Inaczej zgłoszę to jako wyłudzenie i oszustwo.
Zostałem oszukany.
Tak ja chce otrzymać towar który zamawiałem a nie robienie ludzi w balona i wysyłanie tandety taniej.
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz funguje v českém jazyce, z tohoto důvodu bude naše odpověď v češtině.
V tomto případě si nejsme jisti, zda se vztah bude řídit českým právem. Pokud by se vztah řídil podle českého práva, platilo by následující:
Pokud bylo dodáno jiné zboží, než jaké si spotřebitel objednal, může jej u prodávajícího reklamovat.
Uplatní-li spotřebitel reklamaci v průběhu jednoho roku od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 5 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den. Velice mě mrzí komplikace s objednávkou. Aby bylo možné vše prověřit, zašlete nám, prosím, číslo objednávky. Spojíme se s Vámi a pokusíme se vše dořešit k Vaší spokojenosti a co nejdříve. S pozdravem Jana, overeno@mall,cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Pisałem już do konsumenta i on nie raczy nic z tym zrobić. Ja już zawiadomienie złożyłem w sprawie oszustwa w internetowych skarg i na policji.
Dobrý den, žádali jsme zákazníka o zaslání čísla objednávky, abychom mohli vše prověřit a řešit. Bohužel zákazník tyto údaje neposkytl. S pozdravem Jana overeno@mall.cz
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme, dosažení smírného řešení není evidentně možné.