Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
19.10. jsem jela dopoledne spojem 44 ( číslo autobusu 09901). Nastoupila jsem na zastávce Záhřebská do autobusu v 9.21 ( i když jsem tam stála od 9.03 a spoj měl jet v 9.06 a a další v 9.16), řidička jela jako šílená a měla naplno puštěnou hudbu ( nějaký heavy metal) , která byla slyšet až dozadu autobusu. Absolutní bezohlednost. V přepravním řádu pro cestující je, že nesmí obtěžovat ostatní hlasitou hudbou a řidič tohle může?? řidič se nesmí vůbec rozptylovat a paní řidička měla cestující vyloženě na salámu.
vysvětlit paní řidičce , že nevozí cihly na stavbu ,ale lidi a jestli se jí práce nelíbí tak ať ji nedělá.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost nebo připomínky je možné směřovat přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.