Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den,
Dne 20.10 cca v 17:20 při návštěvě KFC Beroun se nám společně s kamarádem stala nepříjemná záležitost týkající se nekompletní objednávky, stalo se to tak že jsme si oba objednali 2x Zinger, 1x Kentucky gold wrapper, 8x stripsy k zinger menu, cheeseburger, 2x kukuřici + 2 milkshaky.. objednávku jsme normálně převzali přičemž jsme ji až doma rozbalili u čehož jsme zjistili že v naší objednávce chybí hned několik věcí.. jakož jsou zmíněné stripsy a kentucky gold wrapper společně s malými hranolkami. Celková útrata na této prodejně tedy byla 1014kč a jednalo se o objednávku č.27. taková to zkušenost se mi stala naprosto poprvé a opravdu mě nemile překvapila, čekal bych že firma jako KFC bude dbát aby se takovéto věci vůbec nestávali, prosím tedy o vyřešení mé stížnosti v důsledku mé nemilé záležitosti, děkuji moc a přeji hezký zbytek dne.
objednávka č.27 KFC Beroun - cca 17:20
vrácení části peněz
|
Tweet |
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si kompletnost objednávky kontrolovali co nejdříve, nejlépe ihned po převzetí, aby předešli podobným situacím.
Jestliže dodané zboží neodpovídá objednávce, je možné jej reklamovat. V tomto případě je nejlepší reklamovat zboží ihned, pokud tak ale učiněno nebylo, může spotřebitel reklamovat i později (např. pomocí formuláře na internetových stránkách https://kfc.cz/main/home/contact). Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit.
K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.