Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#7122Málo zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2015, před 10 lety

Lenka Milatova

Znění stížnosti

DOBRY DEN ,CHODÍM DO PENNY NAKUPOVAT CO SE TADY V OSTRAVĚ NA SOKOLSKÉ TŘIDĚ POSTAVIL,ALE UŽ ASI TŘI MĚSÍCE JSEM ZNECHUCENA.CO SE TÝČE AKCÍ STRAŠNĚ MALÉ ZASOBY JSOU POKUD NEJDU HNED V SEDM RÁNO TAK KOLEM DEVÁTÉ,DESÁTÉ HODINY UŽ NIC NENÍ.POKUD JDU OPRAVDU V SEDM TAK JSOU AKČNÍ ZBOŽÍ ALE PRO ZMĚNU NENÍ PEČIVO Z PEKÁRNY.PO SEDMNÁCTÉ HODINĚ UŽ PEČIVO NENÍ VUBEC ,JSEM NUCENA JIT DO JINEHO OBCHODU.V PENNY VIDÍTE POUZE PRÁZDNÉ REGÁLY,NEDOPLNĚNÉ ZBOŽÍ A SAMÉ PRÁZDNÉ KRABICE.PRO DETI NEBO MIMINKA SPRCHOVE GELY NEBO PĚNY DO KOUPELE UŽ NEJSOU SKORO DVA MĚSÍCE,A TO DO PENNY CHODÍM PRAVIDELNĚ.PROTO PROSÍM O NAPRAVENÍ PRODEJNY KDYSI JSEM TAM OPRAVDU CHODILA VELICE RÁDA A BYLA JSEM SPOKOJENA,NYNÍ POKUD TAM JDU JSEM ZNECHUCENÁ,PROTO PROVEDTE NĚJAKOU KONTROLU NEBO DEJTE VICE PRODAVAČEK ,NEBO NEJAKOU JINOU VEDOUCÍ KTERA BUDE ZBOŽÍ ZVLADAT OBJEDNÁVAT,NEBO SE POKUSTE TO NĚJAK NAPRAVIT ABY TAM LIDI CHODILI ZNOVU OPĚT SPOKOJENI,V RADVANICÍCH JSEM V PENNY SPOKOJENA POKUD TAM JDU NAKUPOVAT,JESTLIŽE NA SOKOLSKÉ TŘIDĚ V PENNY NIC NENÍ JEDU NA DUBINU A TAM JE OPRAVDU UKÁZKOVÝ PENNY MARKET,VŠE TAM NAJDETE,ZÁSOBY MAJÍ SE VŠÍM JSEM TAM OPRAVDU NA DUBINĚ SPOKOJENÁ BOHUŽEL HO MÁM TROCHU Z RUKY.VĚŘIM ALE ŽE SE VŠE NAPRAVÍ I ZDE NA SOKOLSKÉ ULICI,DĚKUJI MILATOVÁ


Požadované řešení

KLADNÉ VYŘÍZENÍ


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2015 12:59, před 10 lety

Co se týká letákových akcí a nedostupnosti akčních výrobků, může být na takové jednání nahlíženo jako na zakázanou klamavou obchodní praktiku podle zákona o ochraně spotřebitele, konkrétně vábivou reklamu. Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.

Zda ve stížnosti uvedená provozovna společnosti Penny Market porušuje zákaz vábivé reklamy dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele, může prověřit příslušný krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní k výkonu dozoru.

Ohledně tvrzeného nedostatečného zásobování uvedené provozovny je potřebné a účelné se obrátit s podáním stížnosti přímo na samotnou společnost prostřednictvím jejího zákaznického centra (zákaznická linka či zákaznický e-mail), aby řádné plnění pracovních povinností konkrétními zaměstnanci prověřila, případně sankcionovala v rámci interního systému. Zaměstnanec společnosti totiž jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na spokojenosti zákazníků a jejich opakovaném nákupu. Vzhledem k výše uvedenému doporučujeme se obrátit s touto konkrétní stížností přímo na vedení společnosti a nadřízené zaměstnanců konkrétní provozovny, ve které dochází k uvedeným nedostatkům.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2015 08:58, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.