Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den,dne 15.10.2023 jsem si zadala vaši aplikaci,ještě jsem s vámi nejela,ale v telefonu uvádíte,že jsem vyčerpala 50% PROMO JÍZD,které jsem nečerpala.Prosím o nápravu s uvedením promo kodu.
Děkuji MATURKANIČOVÁ
zASLÁNÍ PROMO KODU NA 50% SLEVU.
|
Tweet |
Jestliže spotřebitel splnil všechny podmínky k tomu, aby mu byla přiznána sleva ve formě promo kódu (např. stáhl si aplikaci do telefonu a zároveň je novým uživatelem), mělo by mu být následně umožněno promo kód využít.
Dle dostupných informací problémy s promo kódy řeší zákaznické centrum společnosti Bolt Services CZ s.r.o., na které je možné se obrátit přímo v aplikaci. Jako kontaktní e-maily společnosti Bolt Services CZ s.r.o. jsme dohledali e-maily: info@bolt.eu nebo prague@bolt.eu. Bolt asistence by měla být taktéž dostupná na adrese Pernerova 35, 186 00 Praha 8, Karlín v úředních hodinách, a to ve středu od 10 – 11 hodin a v pátek od 13 – 15 hodin.
Další informace k dané problematice lze nalézt na webové adrese: https://bolt.eu/cs-cz/support/articles/360015367854/.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.