Počet nahlášených stížností: | 26 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
po koupi nového vozu jsem si pořídil online narychlo dálniční známku od czdalnice.cz (omylem). Ale:
() koupě a platba v 13:03h dne 21/10/2023
() po platbě se ihned objevilo "Potvrzení o aktivaci známky", které nešlo stáhnout (jen print screen obrazovky)
() zároveň přišel email, ze kterého vyplývá, že známka však NENÍ AKTIVOVÁNA a mám vyčkat
() čekání 2 hodiny na aktivaci
() ve 14:57h řešení neaktivované známky na lince. Nešlo přímo, odeslán email s reklamací
() raději kupuji 10D známku na edalnice.cz
() ÚDAJNÁ aktivace známky až v 16:44h
Ve skutečnostik aktivaci nejspíš nedošlo:
() v posledním emailu s údajnou aktivací chybí Autorizační kód a potvrzení o platbě
() při kontrole ověření platnosti známky na edalnice.cz: pouze 10D platnost od jiného dodavatele.
Shrnu: známku nemám doteď, chybí autorizační kód a potřebné dokumenty. Klamání ohledně aktivace. Řešeno reklamací.
Děkuji
Jaroslav Lorenc
Roční dálniční známka od czdalnice.cz
Vrácení zaplacené částky.
|
Tweet |
Dle obchodních podmínek společnosti CO2 offset s.r.o. v případě prodlení dodavatele s předáním dodávky (tj. elektronické dálniční známky) o více než 1 pracovní den po připsání platby na účet dodavatele je vhodné dodavatele upozornit, že nepředal dodávku včas a poskytnout mu přiměřenou lhůtu k dodání. Pokud dodavatel nedodá známku ani ve lhůtě poskytnuté objednatelem, má objednatel nárok na odstoupení od smlouvy. Odstoupení od smlouvy musí být provedeno vždy písemně s doručením na adresu druhé smluvní strany.
Odstoupení od smlouvy bude adresováno společnosti na adresu: Jičínská 226/17, 130 00 Praha.
Dále je v obchodních podmínkách společnosti uvedeno, že vady dodávky musí být reklamovány bez zbytečného odkladu po jejich zjištění a v případě úplného uhrazení objednávky objednatelem. Spotřebitel tedy může dodávku elektronické dálniční známky taktéž reklamovat, jak již dle popisu spotřebitel nejspíše učinil. Reklamace se uplatňuje vždy písemně s doručením na emailovou adresu info@czdalnice.cz.
Reklamace nelze uplatnit na případy vzniklé zasláním chybných údajů objednatelem či třetí osobou a na případy způsobené neodvratitelnými událostmi (vyšší mocí). Objednavatel může pouze poslat žádost na změnu spz v případě změny spz na konkrétním vozidle, která je zpoplatněná částkou 150 kč, změna spz musí být zapsaná ve velkém technickém průkazu, kterou zájemce o změnu musí zaslat dodavateli. Dále v případě, že má dodavatel možnost, je možné požádat o refundaci nákupu v případě: duplicitní objednávky (identická známka s krytím platností), špatně uvedené země registrace nebo neexistující spz, v těchto případech je změna zpoplatněná částkou 100 Kč. Dodavatel může a nemusí takovéto změně vyhovět.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Spotřebitel nám zaslal následující doplnění: "Jediné, co mně bylo nabídnuto bylo nové zprocesování dálniční známky po několika dnech. To jsem odmítl a vyplnil žádost o navrácení částky. Sice nikdo nereagoval, ale částku vidím na účtu připsanou zpět."
S ohledem na výše uvedené stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.