Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Květen 2023 přestal fungovat můj dodavatel internetu na doma kvůli jejich platební neschopnosti jejich partnerům a dodavatelům. Musel jsem tedy přejít jinam. Nicméně u původního dodavatele mám stále přeplatek na zbytek tohoto roku a oni nekomunikují, neodpovídají na maily (i po mnoha urgencích), nedá se jim dovolat. Nekomunikují ani s telekomunikačním úřadem. Tel. úřad s tím prý bohužel nic nemůže udělat. Dá se tedy prosím s tím něco udělat? Případně pošlu všechny maily, které se toho týkají. Jedná se o problém s firmou 365internet. Děkuji předem za jakékoliv info. Jakub Kolář
Internet na doma od 365internet
Vrácení přeplatku
|
Tweet |
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu, jak již dle popisu spotřebitel učinil. Jestliže společnost nevrátí přeplatek, je možné se s nárokem obrátit taktéž na soud.
Dobrý den, společnost 365internet nepatří do skupiny Tlapnet, stížnost se tedy netýká naší společnosti.
Dobry den, ja jsem alenic nereklamoval u společnosti tlapnet. Ale u spolecnosti 365interet sro. A u nich mam ten přeplatek a firma 365internet mi dluží vrácení přeplatku.
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření. S ohledem na výše uvedené nyní přeřazujeme stížnost na společnost 365internet s.r.o., aby mohla na stížnost reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.