Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Řidič autobusu 432 o osobním číslem 8602 se povyšuje nad klienty a zejména na studenty. Je hrubý a arogantní. Není ochoten dát studentskou slevu na kterou mají nárok ani po ukázání platného průkazu ISIC. Pokud by tohle dělal každý, tak nedostuduji, jelikož si výdaje se studiem platím sama. A ještě ke všemu měl zpoždění.
Dne 22.10. jsem nastoupila na zastávce Smilovicíe Brateonice. Řidič od začátku byl hrubý a jakmile jsem řekla, že chci slevu, řekl mi: "Tak to zkuste znova." Nevěděla jsem, co po mě chce. Žádost jsem tedy opakovala. ISIC jsem měla připravený v pouzdře mobilu, kdyby ho chtěl vidět (obvykle si totiž řidiči řeknou). Následně mi řekl, že platím 50 Kč a ani, když jsem mu ukázala ISIC, tak neuznal, že na slevu nárok mám. Hrubě mi sdělil, že mám mít ISIC vytažený furt a baz další snahy o řešení nepříjemné situace nějak kultivovaně mě poslal si sednout. Jelikož byl víkend a musela jsem jet na kolej, musela jsem chtě nechtě zaplatit. Jinak bych se dostala domů až za 4 hodiny a už byvh se na kolej nezvládla dostat.
Pid řidiče je 8602
Chci, aby se to už neopakovalo. Chci, aby řidič řekl co chce, nedělal ze mě bezduché zvířátko a aby nebyl hrubý tak, že mě dosžene k slzám.
|
Tweet |
Pokud byla spotřebiteli naúčtována vyšší cena za jízdenku bez oprávněného důvodu, mohl by spotřebitel podat reklamaci a žádat vyrovnání ceny.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížností obrátit přímo na Okresní autobusová doprava Kolín, s.r.o., a to e-mailem na: oad@oad.cz anebo písemně na adrese: Polepská 867, 280 02 Kolín.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.