Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den chtěl bych problém v billa v Kolíně náměstí Republiky nevzdají telefon a když přijde na prodejna posilám fotku ale zjistil že tam nemají tak centrála jsou přidem nejdřív ověřit pošlu fotku česká obchodní inspekce prověřila Billa 8:00 ráno oplatky dia uvedené leže centrála oplatky Sedita Ela neměli prosím poraďte co by šlo udělat
Oplatky Sedita Ela
Doplň regálu oplatky Sedita Ela Děkuji za odpověď Vojtíšek
|
Tweet |
Zásobování a doplňování zboží je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.
Pokud by se jednalo o zboží v akci:
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stžínosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o
Hodnocení: