Počet nahlášených stížností: | 408 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
mám koupeny dvě vstupenky na muzikál We will rock you, v hodnotě 2x 590Kč. Během covid-19 byl termín dvakrát přesunut. Poslední termín muzikálu měl být 4.11.2023. Nyní jsem se dozvěděl, že muzikál je zrušený. Prosím, u koho mám žádat vrácení vstupného?
Rád bych ještě zmínil fakt, že vstupné jsem o vrácení vstupného žádal již 1.9.2021 viz přiložený email níže.
Od: ***
Komu: TICKET ART
Datum: 1. 9. 2021 13:00:17
Předmět: Re: Změna v představení : WE WILL ROCK YOU (Praha) 24.4.2021 od 19 h
Dobrý den,
prosím, skutečně je termín posunutý až na 4.11.2023? Pokud je to tak, prosím o storno vstupenek a navrácení plné ceny. Chápu, že z důvodu Covidu se mnoho věcí změnilo, ale čekat na představení dva a půl roku je příliš.
Prosím tedy o vaše vyjádření.
Předem děkuju
Prosím o vrácení ceny vstupenek.
|
Tweet |
Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta. Ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.
Společnost 30. 6. 2021 na svých stránkách (https://vstupenky.ticket-art.cz/) oznámila, že na sebe vyhlásila tzv. mimořádné moratorium, upravené v § 127a insolvenčního zákona. V případě vyhlášení mimořádného moratoria je společnost částečně chráněná proti svým věřitelům, ale dále může provozovat svoji podnikatelskou činnost.
Nicméně dne 23. 9. 2021 se situace změnila a usnesením Městského soudu v Praze byl vyhlášen konkurs. Po vyhlášení konkursu měli spotřebitelé stanovenou lhůtu na přihlášení svých pohledávek k insolvenčnímu soudu. V tomto případě lhůta pro podání přihlášek do insolvenčního řízení uběhla 23. 11. 2021 (z veřejně dostupných zdrojů: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=C8279A750B543FADE05333F21FAC264F) a k pozdním podáním se nepřihlíží.
Insolvenční rejstřík je veřejně přístupný pro každého. Dlužníka jakožto právnickou osoby pak lze dohledat podle názvu firmy, popřípadě jejich identifikačního čísla (IČO). Soud, správce ani sám dlužník nemá povinnost informovat své věřitele. V insolvenci se veškerá rozhodnutí a výzvy zveřejňují pouze elektronicky.
Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.