Společnost


COMFORT ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#71252Oznámení o postoupení pohledávek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2023, před rokem

Lucie Zaoralova

Znění stížnosti

Dobrý den, přišlo mi od smart collectors email o zaplacení pohledávky. Na adrese již dávno nebydlím a nic neodebiram. Text emailu
Vážená paní/Vážený pane,
tímto dopisem Vás informujeme, že na základě Smlouvy o postoupení pohledávek, uzavřené mezi
společností COMFORT ENERGY s.r.o., IČ: 28393538, se sídlem 28. října 767/12, 110 00 Praha 1,
zapsanou v OR vedeném MS Praha, oddíl C, vložka 138389 a společností Smart Collectors s.r.o.,
IČ: 17286115, se sídlem Revoluční 724/7, 110 00 Praha 1, zapsanou v OR vedeném MS Praha, oddíl C,
vložka 369407 (dále též „Postupník“), byly níže specifikované pohledávky (dále jen „Pohledávky“)
postoupeny ke dni 04. 01. 2023 (dále jen „Den postoupení“) na Postupníka.
Zákaznický účet ***
Přehled postoupených pohledávek
Popis Číslo faktury / VS Zůstatek k úhradě (Kč)
Konečná fakturace 4921024940 287,00
S ohledem na shora uvedené, se Dnem postoupení Pohledávek stala společnost Smart Collectors s.r.o.
Vaším novým věřitelem. Ode Dne postoupení je Vaší povinností Pohledávky hradit výhradně
Postupníkovi.
Pro úhradu Pohledávek použijte prosím níže uvedené bankovní spojení a variabilní symbol Postupníka:
Číslo účtu: 1500415004/2700
Variabilní symbol: 800464014
Částka k úhradě celkem: 287,00 Kč
Vezměte prosím na vědomí, že dlužná částka bude považována za uhrazenou, pouze pokud bude z Vaší
strany uhrazena řádně, tedy za použití bankovního spojení uvedeného v tomto oznámení o postoupení.
V případě, že budete mít zájem sjednat si za účelem úhrady Vašich Pohledávek splátkový kalendář
a/nebo budete potřebovat další informace týkající se Vašich Pohledávek, neváhejte nás kontaktovat


Požadované řešení

Nic neplatit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2023 16:41, před rokem

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

O neexistenci dluhu je vhodné informovat i společnost, které byla údajná pohledávka postoupena - tedy společnost Smart Collectors s.r.o. Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2024 11:17, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.