Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Mam tarif na summu 500 kc mesicne. Odjela jsem do zahranici dlouhodobe a vodafone mi zacal uctovat utraty na summu 1500 mesicne pricemz ode dne vycestovani z ČR telefon byl a nadale je v letovym rezimu. Neni mozny dohledat detail za co konkretne si vodafone bere penize a neni taky zpusob jak na dalku danou aferu ukoncit.
Tarif na miru
Potrebuju reklamovat vyuctovani a nadale zrusit aktualni tarif. Po navratu do ČR chci odejit k jinymu operatoru.
|
Tweet |
Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal. Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Důkazní břemeno ohledně objednání služby nese společnost - ta musí prokázat, že k objednávce došlo a zároveň také to, že nějakým způsobem plnila (vykonávala to, za co jí spotřebitel platil). V případě, že by byla platba stržena bez právního důvodu, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení.
V tomto případě doporučujeme spotřebiteli vyúčtování reklamovat. Reklamaci je možné uplatnit:
- písemně na adrese: Vodafone Czech Republic, a. s. Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5,
- prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného zde: https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/.
Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Nemirovskij, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Koncem ledna až se vratime ze zahranici, budeme moct Vam poslat dopis. Dekuji
Dobrý den, pane Nemirovskij, Děkujeme za informaci. Můžete se s námi spojit i online formou, a to přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Děkujeme stranám za reakce.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.