Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#71269Opětovně pošta ztrácí složenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 hodin 28 minut

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2023, před rokem

Vladislava Pospíšilová

Znění stížnosti

Opětovně se ztrácí složenky, pro mě důležitá věc, pokud nemám tyto peníze co pošta ztratí nemůžu zaplatit bydlení .v červnu totoho roku se to také stalo a peníze jsem obdržela až na 2 měsíce. Jsem v ČID a bohužel nemůžu pracovat a tyto peníze jsou při mě životně důležité.je říjen a já opět nemám peněžní složenku z ÚP abych mohla zaplatit své bydlení!byla jsem na DEPO Lesná Brno, složenka tam není a nikdo neví kde je. Úplně stejný případ jako v červnu.


Produkt

Peněžní složenka


Požadované řešení

Byla bych velmi ráda kdyby byla tato chyba napravena a mě opět chodila pošta a složenky tak jak mají, děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2023 13:54, před rokem

Spotřebiteli doporučujeme, pokud tak ještě neučinil, kontaktovat odesílatele s dotazem, zda spotřebiteli složenka byla vůbec z jeho strany zaslána.

K České poště:
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.