Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 25.9.2023 jsem posílala na mzdové oddělení Penny doporučený dopis kde jsem posílala formulář na potvrzení čtvrtletního přijmu. Nepřišlo mi do schránky vůbec žádné oznámení o tom že bych měla dopis z Penny uložený na poště tudíž jsem si ho nevyzvedla a vrátil se jako nevyzvednutý. Mzdové oddělení tento dopis odeslalo zpět na mou adresu a opět se vrátil jako nevyzvednutý opět jsem nedostala žádný lístek do schránky o uložení zásilky na poště. 19.10:2023 jsem psala dopis na mzdové oddělení s podacím lístkem z 25.9.,ale bylo mi řečeno že dopis se jim vrátil po několikáté jako nevyzvednutý. Ptala jsem se tedy dnes 23.10.2023 na poště jestli mám dopis a bylo my řečeno že žádný nemám tak jsem šla na doručovatelky a řekla jsem paní vedoucí doručovatelek co se stalo a že ten dopis potřebuji jelikož do 25.10. musím dát na úřad abych si mohla podat žádost na přídavky na děti na další tři měsíce že bez tohoto potvrzení si žádost nemohu podat a nedostanu tři měsíce peníze. tak mi řekla že to zjistí a ozve se mi. Řekla jsem že bych chtěla znát jméno paní doručovatelky co mi nedala oznámení do schránky a peníze co mi nevyplatí úřad budu požadovat po doručovatelce. Odešla s tím že to zjistí a ozve se mi. Do této doby se mi neozvala. Stavila jsem se tedy ještě asi před půl 1 na poště opět u doručovatelek tentokrát semnou mluvila jiná paní že byly doručovat a že nemají čas tak jsem jí řekla to samé co ráno paní a opět bez odpovědi. Nevím tedy kde je chyba jestli u doručovatelek nebo u paní vedoucí pošta Chrudim Resselovo náměstí. Děkuji Kocourková
Řešení bych viděla takové že pokud nestihnu včas si podat žádost a přijdu o tříměsíční příjem od úřadu tak my každý měsíc po dobu tří měsícu paní doručovatelka uhradí 6000 odstoupí a nebo odstoupí vedoucí doručovatelek. Ráda bych znala konečný výsledek
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman