Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, před rokem a půl jsem si zakoupila mobilní telefon GOClever. Nyní je v takovém stavu, že nefunguje slot na SD karty a přední kamera, dala jsem jej tedy k reklamaci. Dnes jsem tedy byla na pobočce a zjistila sem, že moje reklamace nebyla uznána, protože pod zadním krytem chybí 3 šroubky a bylo mi řečeno, že jsem tedy do telefonu musela sahat a snažit se ho opravit. Ped reklamací bylo vše včetně šroubků v pořádku, což ale nemohu dokázat, domnívám se, že vypadli při zkoumání v servise. Paní na prodejně mi řekla, že jediná cesta je zaplatit si soudního znalce, proto se obracím na Vás.
Mobilní telefon GOClever Quantum 4
Oprava nebo vrácení peněz
|
Tweet |
Zjevné vady či poškození zboží při předání do reklamačního řízení by měly být zaneseny do reklamačního protokolu, který by v tomto případě měl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci.
Další možností, jak rozporovat tvrzení prodejce, je skutečně znalecký posudek. Pokud posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, vzniká mu nárok na odstoupení od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, jakož i nárok na uhrazení účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací, tedy i znalečného. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Vážená paní Lukešová,
prosím, zašlete mi zprávu s číslem reklamace na overeno@mall.cz, podívám se, proč byla reklamace zamítnuta a ještě jednou vše ověřím. Děkuji.
S pozdravem,
Ivana
Mall.cz
Požadované informace jsem odeslala, nyní čekám na vyjádření společnosti.
Prosíme spotřebitele o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází a o její případné uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti se k případu vyjádřit. Stížnost proto uzavíráme.