Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#7128Mobilní telefon- neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2015, před 10 lety

Maruška Lukešová

Znění stížnosti

Dobrý den, před rokem a půl jsem si zakoupila mobilní telefon GOClever. Nyní je v takovém stavu, že nefunguje slot na SD karty a přední kamera, dala jsem jej tedy k reklamaci. Dnes jsem tedy byla na pobočce a zjistila sem, že moje reklamace nebyla uznána, protože pod zadním krytem chybí 3 šroubky a bylo mi řečeno, že jsem tedy do telefonu musela sahat a snažit se ho opravit. Ped reklamací bylo vše včetně šroubků v pořádku, což ale nemohu dokázat, domnívám se, že vypadli při zkoumání v servise. Paní na prodejně mi řekla, že jediná cesta je zaplatit si soudního znalce, proto se obracím na Vás.


Produkt

Mobilní telefon GOClever Quantum 4


Požadované řešení

Oprava nebo vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2015 09:15, před 10 lety

Zjevné vady či poškození zboží při předání do reklamačního řízení by měly být zaneseny do reklamačního protokolu, který by v tomto případě měl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci.

Další možností, jak rozporovat tvrzení prodejce, je skutečně znalecký posudek. Pokud posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, vzniká mu nárok na odstoupení od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, jakož i nárok na uhrazení účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací, tedy i znalečného. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.7.2015 11:54, před 10 lety

Vážená paní Lukešová,

prosím, zašlete mi zprávu s číslem reklamace na overeno@mall.cz, podívám se, proč byla reklamace zamítnuta a ještě jednou vše ověřím. Děkuji.

S pozdravem,

Ivana
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.7.2015 15:16, před 10 lety


Maruška Lukešová

Požadované informace jsem odeslala, nyní čekám na vyjádření společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2015 08:56, před 9 lety

Prosíme spotřebitele o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází a o její případné uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2015 10:34, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti se k případu vyjádřit. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.