Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Řidič autobusu měl přes 60 minut zpoždění, spěchal asi dle mého názoru a nezastavil na zastávce, i když jsem na ní stála. Trasa z Vizovic do Zlína, a autobus jel až z Rožnova pod Radhoštěm z autobusové stanice, kde vyjížděl 15:33. Nemyslím si, že zpoždění dožene a určitě není jediný co spěchá, proto nechápu, proč nebyl ochotný zastavit. Na idosu měl číslo *** a byla to linka 120.
Nezastavení na zastávce
Určitě nic na zpět nechci, jenom by bylo fajn, kdyby se to k řidiči dostalo a neopakoval tuto chybu. Kvůli tomuto incidentu budu doma o dost později, proto by se měl uvědomit, že nespěchá jenom pan řidič. Od toho autobusy jsou, aby vozili lidi, a ne aby přejížděli zastávky jak se jim zachce.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725,
- emailem na info@arriva.cz,
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.