Společnost


ARRIVA autobusy a.s.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#71283Nezastavení na zastávce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2023, před rokem

Kateřina Bradáčová

Znění stížnosti

Řidič autobusu měl přes 60 minut zpoždění, spěchal asi dle mého názoru a nezastavil na zastávce, i když jsem na ní stála. Trasa z Vizovic do Zlína, a autobus jel až z Rožnova pod Radhoštěm z autobusové stanice, kde vyjížděl 15:33. Nemyslím si, že zpoždění dožene a určitě není jediný co spěchá, proto nechápu, proč nebyl ochotný zastavit. Na idosu měl číslo *** a byla to linka 120.


Produkt

Nezastavení na zastávce


Požadované řešení

Určitě nic na zpět nechci, jenom by bylo fajn, kdyby se to k řidiči dostalo a neopakoval tuto chybu. Kvůli tomuto incidentu budu doma o dost později, proto by se měl uvědomit, že nespěchá jenom pan řidič. Od toho autobusy jsou, aby vozili lidi, a ne aby přejížděli zastávky jak se jim zachce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2023 15:00, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725,
- emailem na info@arriva.cz,
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2024 11:40, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.