Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den navštívil jsem opet svou oblíbenou Billu na Budějovické DBK chodím sem často a rád máte dobré akce a velký výběr.Ale vadí mi vulgární vyjadřování ochranky na prodejně a ještě ke všemu nějakého zaměstnance ve vestě který tam snimi debatuje,řve sprostě po celém krámu ze je to slyšet až pomalu na pokladny..Je to dost casto,ale kazí mi nákup a takové věci by si měli řešit někde mimo prodejnu..Milan
Přeji hezký den
Takový člověk by vás neměl prezentovat tod vše..
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.