Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#7129Chovani ochranky a zamestnance

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 hodin 30 minut

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2015, před 10 lety

Milan Hruska

Znění stížnosti

Dobrý den navštívil jsem opet svou oblíbenou Billu na Budějovické DBK chodím sem často a rád máte dobré akce a velký výběr.Ale vadí mi vulgární vyjadřování ochranky na prodejně a ještě ke všemu nějakého zaměstnance ve vestě který tam snimi debatuje,řve sprostě po celém krámu ze je to slyšet až pomalu na pokladny..Je to dost casto,ale kazí mi nákup a takové věci by si měli řešit někde mimo prodejnu..Milan
Přeji hezký den


Požadované řešení

Takový člověk by vás neměl prezentovat tod vše..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2015 08:37, před 10 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.