Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#71295Špatné doručování dopisů a časopisů - 357 33 Loket, Tyršovo náměstí a náměstí T. G. Masaryka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 minut 36 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2023, před rokem

Jarmila Vojířová

Znění stížnosti

Již několik týdnů nám jsou nesprávně doručované výše uvedené zásilky. Jen díky sousedům se dostanou snad vždy na správné místo. Při jednom doručování zásilek jsme přistihli ženu v civilu, která se ani neorientovala ve viditelných popisných číslech, při roznášení dopisů. Doručovatelům byl již v minulosti předán klíč od vstupu do domu, kde jsou řádně nadepsané schránky. Přesto musíme naše dopisy hledat jinde, případně jsou zde dopisy určené do jiných okolních domů. Časopisy jsou doručovány někdy i s týdenním zpožděním a jsme rádi, když do naší schránky. Prosím o zjednání nápravy.


Požadované řešení

Zjednat nápravu nebo přijmout inteligentnější doručovatele.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2023 11:31, před rokem

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.