Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#71304Omezené množství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2023, před rokem

Jana Žižkova

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem si na vaší prodejně chtěla koupit dva kartony mléka v akci. U pokladny mi bylo docela nepříjemně sděleno, že mi pokladní musí nákup rozdělit. Po dotazu proč mi řekla, že je to snad napsané v letáku, že si mohu koupit jen 12ks na jeden nákup. Poté, co jsem jí řekla, že u regálu s mlékem ale žádné takové upozornění není mi odpověděla, že to její problém. Pokud vaše vedení nařídí pouze omezený počet sortimentu na jeden nákup, mělo by to snad být napsané u toho daného výrobku. Nezlobte se, ale není mou povinností studovat letáky, abych věděla, kolik si čeho mohu koupit.


Produkt

Mléko v akci


Požadované řešení

Odpověď na otázku a požadovaná náprava.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2023 11:09, před rokem

V právním řádu není řečeno, že by prodejce musel své zboží prodat komukoliv. Nesmí ale zákazníka odmítnout bezdůvodně, ani spotřebitele žádným způsobem diskriminovat.

Pokud šlo o akční zboží, bylo by za určitých okolností možné stanovit maximální množství jeho odběru, které musí být přiměřené povaze věci. Spotřebitel by měl být o takovém omezení předem srozumitelně a zřetelně informován.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Penny Market s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://www.penny.cz/kontakty.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2023 20:46, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.