Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobry den, již po nekolikate mam problem s vaši doručovatelkou. Dnes 24.rijna mi mel byt dorucovan balik na adresu ***, opet mi ho pani dorucila na vydejnu. 2x mi volala a protoze jsem v praci nemohu ihned vzit mobil. Pokud, to je na adresu, vzdy doma nekdo je, aby balik převzal, nehlede na to, ze z infa z emalu s tim pocitam. Jednou pani odmitala balik dorucit, ze nema kde zaparkovat, po druhe nechtela vylezt z auta a cekala az muj 70lety otec onkologicky pacient si pro balik dojde k ni k autu. Uz toho mam opravdu dost, bud at svoji praci dela tak ja ma a nebo vubec. Zde je tel.cislo ze ktereho volala *** Hezky den Kratochvílová
Neochota doručovatelky
Pokud tuto práci nezvládá, at ji nedela.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular), jak již dle popisu spotřebitel nejspíše učinil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Kratochvílová, v případě, že jste si objednala službu doručení na adresu, měla by vám v den doručování zásilky přijít SMS s časovým oknem, kdy můžete očekávat zásilku. Jakmile je řidička na smluveném místě, měl by se s vámi zkusit dvakrát telefonicky spojit. Pakliže kontakt není úspěšný, měla by na zákazníka zazvonit. Teprve jestliže ani tehdy se nepodaří zásilku doručit, dojde k přesměrování zásilky na blízké výdejní místo s volnou kapacitou. Moc se omlouvám, pakliže uvedený postup nebyl dodržen, obzvlášť opakovaně. Chování, které popisujete, naprosto není přípustné. Budeme rádi, když nám poskytnete číslo vaší zásilky, podle toho budeme moct průběh doručení ověřit a případně zjednat nápravu. Něco takového se nesmí stát. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného, případně o uzavření stížnosti.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.